بهره برداری از سیستم ارتقاء کیفیت آب شرب شهر فرمهین

با بهره برداری از سیستم ارتقاء کیفیت آب شرب در شهر فرمهین ، کیفیت آب این شهر ، مطلوب و در حد استاندارد های ملی رسید .
کد خبر: ۹۸۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 29 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در مراسمی که با حضور استاندار مرکزی ، حسین معمارنیا فرماندار فراهان ، ولی الله بیاتی نماینده مردم فراهان ، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: با خرید ، نصب و راه اندازی سیستم تصفیه آب و ساخت یک باب سوله و همچنین اجرای ۳ کیلومتر خط انتقال در شهر فرمهین با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ، کیفیت آب شرب این شهر در حد استاندارد های ملی رسید.
مهندس یوسف عرفانی نسب افزود : این پروژه به منظور برای حل مشکل کیفی آب این شهر ، با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار و ۸۰۰ نفر در هفته دولت سال گذشته کلنگ زنی شد و در هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید.
مهندس عرفانی نسب در ادامه سخنان خود ، از بهره برداری همزمان از پروژه آبرسانی به روستای فشک این شهرستان خبر داد وگفت: برای تامین آب مورد نیاز مردم روستای فشک ، ساخت یک مخزن ذخیره آب به حجم ۳۰۰ متر مکعب ، تعویض ۱۲ کیلومتر شبکه توزیع فرسوده و تقویت ایستگاه پمپاژ موجود ، با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام شد.
گفتني است در هفته دولت سالجاري ، ۱۵ پروژه آبرساني به شهرها و روستاهاي استان مركزي با اعتباري بالغ بر ۲۰۱ ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار