تشکیل ۲۳ پرونده تخلف برای نانوایان در شهرستان زرندیه

سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان زرندیه گفت : درمردادماه سالجاری از ۴۲ واحد نانوایی در سطح شهرستان بعمل آمده و ۲۳ پرونده تخلف تشکیل شده است .
کد خبر: ۹۸۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 25 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، مهدی عزیزآبادی ، با اشاره به نظارت بر واحدهای نانوایی سطح شهرستان افزود: عرضه نان باکیفیت به مردم مهم‌ترین مطالبه‌ای است که از سوی اقشار مختلف جامعه پیگیری می‌شود بنابراین با توجه به حساسیت های بهداشتی و نیز نظارت بر عملکرد نانوایی در مرداد ماه سالجاری از ۴۲ واحد خبازی در سطح شهرستان بازرسی به عمل آمد که ۲۳ واحد به دلیل تخلفات گرانفروشی ، کم فروشی و عدم در ج قیمت به تعزیرات حکومتی معرفی شدند .
وی گفت: دراین شهرستان ۷۲واحد نانوایی وجود داشته که از مجموع واحدهای متخلف ۴ واحد نانوایی سنگک ، ۱۵ واحد لواشی ، ۱ واحد تافتون و ۳ واحد بربری بوده که ارزش ریالی پرونده هادر مجموع ۳۰۱ میلیون ریال بوده است.
عزیزآبادی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته گشت های مشترک بازرسی از واحدهای خبازی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره اماکن نیروی انتظامی بصورت روزانه در حال انجام بوده و موارد بهداشتی و تخلفات احتمالی اعم از گرانفروشی ، کم فروشی و عدم درج قیمت توسط کارشناسان به متصدیان واحد ها تذکر داده میشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار