بیش از ۱۵ هزار سند مالکیت در شهرها و روستاهای استان بوشهر صادر شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: با همکاری اداره کل ثبت اسناد در هشت سال گذشته ۱۵ هزار و ۴۷۰ جلد سند مالکیت در شهرها و روستاهای این استان صادر شده است.
کد خبر: ۹۸۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴ 15 August 2021

حمید حیدری بریدی روز یکشنبه در نشست با مدیرکل ثبت اسناد بوشهر افزود: از این تعداد سند صادر شده ۹ هزار و ۴۵۵ جلد سند روستایی و ۶ هزار و ۱۵ جلد سند شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان صادر و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون نیز ۲۷۳ جلد سند روستایی و ۱۱۵جلد سند شهری در استان صادر شده است.

حیدری بریدی افزود: همچنین در زمان حاضر تعداد ۴۴۱ پرونده نیز برای طی مراحل اداری و صدور سند از سوی بنیاد مسکن به اداره ثبت اسناد و املاک ارسال شده است.

وی بیان کرد: همچنین کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۴۰۶ روستا و ۳۱ شهر استان نیز در حال انجام مراحل تشکیل پرونده برای ارسال به اداره ثبت اسناد و املاک برای صدور سند مالکیت هستند.

حیدری بریدی گفت: تعامل سازنده و حل مسائل و مشکلات فرارو در صدور سندهای مالکیت شهری و روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد امنیت خاطر مردم، جلوگیری از اختلاف ملکی و ایجاد ارزش افزوده برای ساکنان روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، صدور سند مالکیت یکی از مؤثرترین راه برای خدمت به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار