ارائه خدمات مشاوره ای به مددجویان کمیته امداد البرز

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت:‌ بیش از ۱۲ هزار مددجوی موردحمایت کمیته امداد البرز از غربالگری سلامت، مشاوره و راهنمایی این نهاد بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۷۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 04 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمد محمدی‌فرد در بازدید از یکی از مراکز نیکوکاری کرج با اشاره به اینکه خدمات شامل مشاوره فردی و گروهی بوده است، بیان کرد: ۴۱۰۰ نفر از مشاوره فردی و گروهی و ۸۰۰۰ نفر از غربالگری سلامت روان بهره‌مند شدند.

وی بابیان اینکه این خدمات طی یک سال گذشته به مددجویان تحت حمایت ارائه‌شده است گفت: یکی از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که با اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی روبه‌رو هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز بابیان اینکه خدمات مشاوره‌ای در کمیته امداد مکمل سایر خدمات فرهنگی است، ادامه داد: مددجویان با موضوعاتی ازجمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، اعتیاد، مهارت‌های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق و عوامل مؤثر بر تحکیم بنیان خانواده آشنا شدند.

وی بابیان اینکه خانوارهای نیازمند که سرپرست آنان در زندان هستند می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای این نهاد بهره‌مند شوند گفت: طی تفاهم‌نامه با اداره کل سازمان زندان‌ها مقرر گردید خانواده‌های این افراد نیز از خدمات مشاوره فردی و گروهی و همچنین غربالگری سلامت روان استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: اجرای طرح پالایش سلامت روان و توانمندسازی روحی-روانی فرزندان خانواده‌های موردحمایت، دختران شایسته ازدواج، و غربالگری سلامت روحی و مشاوره تحصیلی از دیگر اقدامات فعالیت‌های مشاوره‌ای بوده است.
محمدی فرد بیان کرد: هم‌اکنون علاوه بر ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط همکاران مشاور در ادارات کمیته امداد استان ۳ مرکز رهنمون، راه سبز و التیام با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با این نهاد به ارائه خدمات مشاوره فردی به مددجویان نیازمند می‌پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار