ابتکار:

برای استقبال از روحانی چک پول و کوپن توزیع نشد

کد خبر: ۹۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 19 September 2015
تابناک بوشهر: معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به سخنان دو نفر از نمایندگان سمن های مردم نهاد در زمینه استقبال از رییس جمهوری گفت: مطمئن هستم برای استقبال مردم از رییس جمهوری در سفرهای استانی چک پول، کوپن و برنج توزیع نشد.

آفتاب یزد در ادامه نوشت: دو نفر از نمایندگان سمن های مردم نهاد که برای سخنرانی در همایش سازمان های مردم نهاد و فرهیختگان استان همدان سخنرانی کردند با اشاره به بنر قرار گرفته در جایگاه که حاوی تصاویر استقبال مردم همدان از رئیس جمهوری در سوم شهریور ماه سالجاری بود اظهار کردند: این رویه استقبال از رییس جمهوری در همه دولت ها بوده است. معصومه ابتکار در این مراسم در واکنش به این سخنان گفت: سمن ها در دولت گذشته روزگار ناخوشی را پشت سر گذاشتند.

وی اضافه کرد: شرایط در دولت گذشته برای طیف های مختلف به‌ویژه سمن های مردم نهاد به جایی رسید که در انتخابات سال 92 به شعار تدبیر و سیاست اعتدال ایشان رای دادند. وی اظهار کرد: استقبال بی نظیر مردم همدان از رییس جمهوری به خاطر توزیع کوپن، برنج و چک پول نبود بلکه مردم به‌خاطر عزت و شرف، اعتمادی دارند، فضای امید و نشاطی که دولت یازدهم برای مردم و حضور تمامی اندیشه ایجاد شده آمدند. وی اظهار کرد: فراهم شدن فضای گفت و شنود در جلسات به برکت انقلاب و شهدا، قانون اساسی حق دخالت مردم در سرنوشت فراهم شد.

وی اظهار کرد: فضایی برای نقد و طرح دیدگاهها و پاسخگویی در دولت یازدهم فراهم شده و این دولت ، دولت پاسخگو است و از نقد سازنده استقبال می کند و معتقد است سازمان مردم نهاد دانشگاهیان و فرهیختگان کشور می توانند در سطوح مختلف کشور در عرصه تصمیم گیری به دولت کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار