گردهم آیی۵هزار بسیجی درنهاوند

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۵ هزار بسیجی نهاوندی گردهم می‌آیند، گفت: ۱۸۰ ویژه‌برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهری، روستایی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 19 September 2015
فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۵ هزار بسیجی نهاوندی گردهم می‌آیند، گفت: ۱۸۰ ویژه‌برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهری، روستایی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛کامران کریمی  اظهار داشت: در این هفته که همزمان با بازگشایی مدارس است برای نخستین بار یادواره شهدای بمباران مدرسه پروین اعتصامی برگزار می‌شود به همین مناسبت نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس مخصوص حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان و مردم نهاوند، سرکشی از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس، ویزیت رایگان بیماران و بسیجیان و اعزام کاروان بسیج سلامت به روستاهای دوردست انجام می‌پذیرد.

کریمی گفت: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، نمایش فیلم‌های دفاع مقدسی در پایگاه‌ها و بسیج محلات، انجام تئاتر نمایشی با عنوان جنگ، ایثار و شهادت، برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا، اعزام یادگاران و راویان هشت سال دفاع مقدس به مدارس مختلف و بازگو کردن خاطرات و دلاور مردی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس برای نسل جدید از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان نهاوند است.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار کرد: هفته دفاع مقدس به دلیل شرایط حساس منطقه با سال‌های قبل تفاوت دارد به‌طوری‌که تمامی سعی و تلاشمان این است نسبت به سال‌های گذشته به‌طور مضاعف و با راهکارهای جدیدتر وارد میدان شویم تا دشمنان را مأیوس کنیم.

وی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس به‌جز شهر نهاوند در سطح بخش‌های گیان، زرین‌دشت، برزول و مرکزی شهرستان نهاوند نیز برنامه‌های مهمی مانند نمایشگاه، فوتسال و دو همگانی، مسابقات قرآنی و فرهنگی، ایثارگران و شهیدان، رزمندگان و ولایت‌ مداری و روز درس‌ها و عبرت‌ها از وقایع جنگ تحمیلی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج با کمک بخشداری‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس که هفته عشق و ایثار رزمندگان در طول ۸ سال مبارزه بی‌امان با دشمنان بعثی و صهیونیستی بود باید با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق کوشش کنیم تا رشادت‌ها و عوامل پیروزی رزمندگان را در مقابله با دشمنان به نسل جدید انتقال دهیم.

وی اظهار کرد: رزمندگان و نیروهای مسلح ایران اسلامی با دست‌خالی در مقابل استکبار و ابرقدرت‌های غرب و شرق که هر دو درصدد نابودی اسلام ناب محمدی بودند ایستادگی کردند تا امروز مردم و نسل جوان ما به‌راحتی زندگی کنند.

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: شهادت‌طلبی با درس گرفتن از فرهنگ عاشورایی، حاکمیت ولایت‌فقیه، ایمان راسخ ملت مسلمان و بود که بر دشمنان پیروز شدیم و امروز به برکت همین پیروزی در تمامی زمینه‌های مختلف بخصوص نظامی اقتصادی و فن‌آوری به قدرت اول منطقه تبدیل شدیم.

کریمی بیان کرد: در جنگ ۸ ساله همه گروه‌ها و اقشار مختلف مردم حضور فعالی داشتند و در این هفته باید با اجرای برنامه‌های متنوع مانند مراسم تجلیل از فرماندهان، رزمندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، همایش دوچرخه‌سواری بسیجیان، نشست روشنگری و توجیه سیاسی، برپایی نمایشگاه عکس، اعزام گروه پزشکی به مناطق محروم جنگ را به نسل جدید بهتر بشناسانیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار