مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر:

1160 دانش‌آموز در مدارس استثنایی بوشهر

کد خبر: ۹۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 16 September 2015
تابناک بوشهر: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: یک هزار و 160 نفر دانش‌آموز در مدارس استثنایی استان بوشهر تحصیل می‌کنند.

 ناصر کرمی ظهر امروز در نشست با رییس آموزش‌وپرورش استثنایی و مدیران مراکز آموزشی استثنایی سراسر استان بوشهر اظهار داشت: نشست امروز بهانه‌ای است تا ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران در مدارس استثنایی بر سختی و ظرافت کار آنان تأکید کنم.

کرمی افزود: باوجود تنگناها و مشکلات، نتایج فعالیت آموزشی و فوق‌برنامه در مدارس استثنایی قابل دفاع و مثبت بوده است و نشان از اوج علاقه‌مندی همکاران ما و استعدادهای بالقوه فرزندان استان دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر ادامه داد: دغدغه امروز ما در مدارس استثنایی برگزاری کلاس‌های کنکور مدارس استثنایی است که بیانگر پیشرفت امور و تغییر مطلوب خواسته‌هاست.

وی اظهار داشت: 364 همکار اداری و آموزشی وظیفه تعلیم و تربیت یک هزار و 160  نفر دانش‌آموزان مدارس استثنایی سراسر استان بوشهر را بر عهده‌ دارند.

رییس آموزش‌وپرورش استثنایی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: مدیران مدارس خط مقدم و پیاده کننده طرح‌ها و برنامه‌ها در مدارس استثنایی هستند.

غلامحسین حسینی با اشاره به زیرپوشش بودن یک هزار و 160 دانش‌آموز در مدارس استثنایی استان یادآور شد: 182 نفر از این تعداد دانش‌آموزان تلفیقی هستند که در مدارس عادی به تحصیل مشغول هستند.

وی در پایان به وجود 32 فضای مستقل آموزشی در استان اشاره و تصریح کرد: آغاز باشکوه سال تحصیلی و برنامه‌ریزی برای سالی موفق در دستور کار قرار دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار