رزمایشی برای ماه رمضان در سیستان‌ و بلوچستان/ برگزاری رزمایش «ایران همدل – اطعام مهدوی»

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، رزمایش «ایران همدل – اطعام مهدوی» در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 13 April 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، وحید نجفی گفت: همزمان با فرارسیدن ماه شریف و مبارک رمضان، رزمایش «ایران همدل – اطعام مهدوی» در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش با هدف افزایش همدلی میان امدادگران، بسیجیان و نیروهای جهادی و مردمی در جهت اطعام نیازمندان برگزار می‌شود، افزود: جامعه هدف ما در این رزمایش، تنها مددجویان نهاد‌های حمایتی نیستند، بلکه همه افراد نیازمندی است که از قبل شناسایی شده‌اند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بیان کرد: در این رزمایش سعی می‌شود تا از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ادارات، خیرین، اصناف، مراکز نیکوکاری و شرکت‌های صنعتی استفاده شود.

وی گفت: در ایام ماه مبارک امسال، به‌منظور جلوگیری از شیوع کرونا، سفره‌های افطاری حذف شده و غذای طبخ شده با حفظ کرامت ولی‌نعمتان جامعه و رعایت کامل مسائل بهداشتی در محلات و مناطق محروم، درب منازل توزیع خواهد شد.

نجفی اظهار کرد: در این رزمایش، همچنین علاوه بر توزیع روزانه غذای گرم، توزیع سبد کالا و افطاری‌های ساده نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: امسال نیز همانند سال گذشته، گروهی متشکل از کودکان و نوجوانان، به‌صورت سیار یا ثابت، با رعایت ضوابط بهداشتی اقدام به اجرای سرود در میادین و محلات شهری می‌کنند، اما به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا مانع از هر گونه تجمع و ازدحام جمعیت گردد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در ماه مبارک رمضان امسال نیز با توجه به منویات مقام معظم رهبری در اجرای تداوم کمک‌های مؤمنانه قدم‌های موثری برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار