اوج گیری موج چهارم کرونا تا دو هفته آینده

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک، پیش بینی کرد تا دو هفته آینده، موج چهارم کرونا در استان اوج بگیرد.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 04 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهمن صادقی افزود: به دلیل همه گیری ویروس کرونا در کشور و در حالی که سیر تصاعدی به خود گرفته است و اینکه اکثر مراجعه کنندگان به صورت خانوادگی درگیر شده و به بیمارستان مراجعه می کنند، از این رو توصیه می شود که مردم در رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی نهایت دقت و آگاهی را به کار گیرند و از دورهمی و گردهمایی ها به طور جدی اجتناب کنند.
وی یادآورشد: دلیل افزایش تعداد مبتلایان امروز، تجمعات صورت گرفته در صف های تهیه ملزومات مورد نیاز شب عید، دید و بازدیدها و سفرهای غیرضرور نوروزی است که به تدریج آمار مراجعین سرپایی را تا بیش از ۱۲۰ درصد افزایش داد.
وی تاکید کرد: در کلینیک تنفسی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک تنها در یک شیفت ۲۴ ساعته، بیش از ۲۲۰ نفر مراجعه کرده و همچنین میزان موارد بستری نیز نزدیک به دو برابر شده است.
دکتر صادقی گفت: با توجه به اینکه بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک همچنان سانتر اصلی کرونا است و از طرفی آمار مبتلایان و بستری ها رو به افزایش می باشد، مقرر شده کلیه اعمال جراحی "الکتیو" تا اطلاع ثانوی کنسل و تمام ظرفیت های مراکز درمانی از جمله بیمارستان امیرالمومنین(ع) به درمان و مقابله کرونا اختصاص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار