بانک ملی بیش از چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات در کرمانشاه پرداخت کرد

 رییس اداره امور شعب بانک ملی کرمانشاه به پرداخت بیش از چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری در استان اشاره کرد و گفت: این میزان تسهیلات در قالب ۹۴ هزار و ۴۶۵ فقره در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و بازرگانی پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۳۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 02 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایرنا،«بهزاد جلیلیان» با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به تفکیک پرداخت این میزان تسهیلات اشاره کرد و افزود: در بخش‌های مختلف برای رفع نیازمندی‌های اقشار متوسط و ضعیف، هزار و ۶۰۵ فقره تسهیلات به ارزش ۴۲۴ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و خدمات پرداخت شده است.

وی همچنین اظهار داشت: سه هزار و ۵۸۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از هزار و ۹۴۹ میلیارد ریال، ۷۰۴ فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش ۳۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، چهار هزار و ۲۱۸ فقره تسهیلات به فرهنگیان آموزش و پرورش به ارزش ۹۸۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی همچنین به پرداخت ۲ هزار و ۵۳۳ فقره تسهیلات به سایر ادارات به ارزش بیش از ۲۳۵ میلیارد ریال به صورت مصوبات کلی و ده ها فقره تسهیلات متفرقه توسط شعب که در حال پرداخت است، اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات مردم در قالب تسهیلات یکی از اهداف بانک ملی است.

رییس اداره امور شعب بانک ملی کرمانشاه در ادامه گفت: بانک کارگشایی نیز به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری ۱۱ هزار و ۱۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله پرداخت کرده و برای نیازهای ضروری متقاضیان در ازای ترهین طلاآلات، تسهیلات قرض الحسنه اعطا می کند که در مدت مذکور تعداد ۹ هزار و ۳۰۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از ۱۲۳ میلیارد ریال به متقاضیان تخصیص داده است.

به گفته او، همچنین تعداد هزار و ۸۲۲ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۱۵۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رییس اداره امور شعب بانک ملی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به آموزش کارکنان اشاره کرد و گفت: با برگزاری ۲۷۵ دوره و کارگاه آموزشی و شرکت ۹ هزار و ۸۸۶ نفر از کارکنان در دوره‌های مختلف نسبت به ارتقای سطح علمی و حرفه ای آنان اقدام شده و همچنین تعداد هزار و ۷۹۶ نفر از کارکنان این بانک در کلاس های آموزشی ضمن خدمت شرکت کرده‌اند.

جلیلیان افزود: کوچک‌سازی اداره از طریق برون سپاری بعضی از خدمات مانند پول‌رسانی و خدمات اداری مختلف و افتتاح مرحله اول و دوم صندوق‌های اجاره‌ای در شعبه ممتاز کرمانشاه با هزار و ۴۲۱ صندوق امانات از دیگر خدمات ارایه شده است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

بانک ملی در این استان ۷۶ شعبه و ۲۰۷ دستگاه خودپرداز دارد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار