پیام فرمانده_سپاه شهرستان بابل بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر

یوم‌الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و اتکا به قدرت لایزال الهی و مردم بود که با رمز الله‌اکبر به ثمر نشست.
کد خبر: ۹۳۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ 01 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشتند.
این دهه یادآور آن پیر جماران است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود؛ و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می‌گذرد، اما هرگز نتوانسته‌اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نماید؛ و اکنون در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان، چون گذشته از تمام توان و ظرفیت خود این بار با ابزار ظالمانه‌ای، چون تحریم جنگ اقتصادی و روانی به راه انداخته است که رمز پیروزی در این برهه نیز، چون گذشته ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان است.
البته بر همه ما مسئولان لازم است تا با تداوم راه و آرمان‌های مقدس امام و شهدا خدمت بی‌شائبه به مردم یعنی، ولی نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و در این راه نصایح و رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم.
ضمن عرض تبریک آغاز دهه مبارک فجر به محضر رهبر عظیم الشأن و مردم غیور و انقلابی شهرستان بابل، با اطمینان اعلام می داریم فرزندان جان بر کف ملت در بسیج سپاه ناحیه بابل تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا با روحیه انقلابی آماده ی پاسداری و نگاهبانی از انقلاب کبیر اسلامی هستند.

سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی
فرمانده سپاه شهرستان بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار