محدویت تردد از ۲۱ تا ۳ صبح؛

محدودیت‌های شبانه در سمنان، دامغان، شاهرود کماکان ادامه دارد

تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: ۵ شهرستان سمنان در وضعیت آبی است و لذا محدودیت‌های ترددی شبانه در شهرستان‌های زرد اعمال خواهد شد
کد خبر: ۹۳۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ 30 January 2021

 

استاندار سمنان در پایان نشست ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به ریاست دکتر روحانی ، رئیس جمهور گفت : پنجاه و پنجمین نشست ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به ریاست دکتر روحانی و با حضور ویدئو کنفرانسی استانداران سراسر کشور تشکیل و گزارشی از وضعیت استانهای کشور در مقوله ی مدیریت کرونا بیان شد.
وی افزود : چند هفته‌ای است که در سطح استان وضعیت کرونا رو به بهبود است و طبق آخرین گزارش ، پنج شهرستان شامل گرمسار، آرادان، میامی، مهدی شهر و سرخه آبی و سه شهرستان سمنان، دامغان و شاهرود کماکان در شرایط زرد قرار دارند ، لذا محدودیت تردد شبانه در شهرستان‌های با وضعیت زرد اعمال خواهد شد.
علیرضا آشناگر با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در شهرستان‌های استان از ساعت ۲۱ الی سه صبح هست و در نتیجه یکساعت از میزان محدودیت‌ها کاسته شده است، افزود: متأسفانه در کل استان، تعداد بیماران سرپایی بیشتر شده است و در شبانه روز گذشته تعداد مراجعان کرونایی ما به بیمارستان‌های استان سمنان ۵۶ نفر اضافه شد و با اینکه تعداد فوتی هایمان اندک است اما مردم باید کمک کنند که این وضعیت کاهش پیدا کند.
آشناگر تصریح کرد : با کمک مردم و مسئولان باید سعی کنیم تا تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده کرونا را کاهش دهیم که این موضوع تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری از دورهمی ها و تجمعات میسر خواهد شد. وی گفت : خوشبختانه اصناف و ادارات همکاری لازم را با ستاد کرونا دارند و امیدواریم این امر بیشتر صورت گیرد.
آشناگر درباره سفرهای نوروزی نیز عنوان کرد : دستورالعملی در خصوص سفرهای نوروزی ابلاغ خواهد شد ، اما آنچه مشهود است آنکه محدودیت های ترددی بر اساس نوع رنگ بندی کرونایی اعمال خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار