وضعیت نامناسب تصادفات خوزستان در پی رفع محدودیت‌های تردد

 رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با رفع محدودیت‌های تردد مشاهده می‌شود که وضعیت تصادفات در دی‌ماه مناسب نیست و در این چند روز به همه پاسگاه‌ها اعلام آماده‌باش شده است.
کد خبر: ۹۳۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 20 January 2021

 رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با رفع محدودیت‌های تردد مشاهده می‌شود که وضعیت تصادفات در دی‌ماه مناسب نیست و در این چند روز به همه پاسگاه‌ها اعلام آماده‌باش شده است.

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال شاهد کاهش تلفات و تصادفات فوتی و جرحی در محورهای استان خوزستان بوده‌ایم.

وی با اشاره به کاهش بیش از ۱۰۰ مورد فوتی در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: در این مدت شاهد کاهش حدود ۲۱ درصدی تلفات، کاهش ۲۸ درصدی در تعداد مجروحان و کاهش ۱۸ درصدی در تصادفات خسارتی بوده‌ایم.

دولتشاهی گفت: البته این کاهش تصادفات فوتی و جرحی رضایت‌بخش نیست زیرا بخش زیادی از این کاهش به دلیل اعمال محدودیت در ترددها است.

وی تصریح کرد: با رفع محدودیت‌های تردد مشاهده می‌شود که وضعیت تصادفات در دی‌ماه مناسب نیست و در این چند روز به همه پاسگاه‌ها اعلام آماده‌باش شده است. تعداد تیم‌های گشتی نیز ۴۰ درصد افزایش یافته تا شرایط کنترل شود. دیگر به هیچ عنوان گذشت نمی‌کنیم و با تخلفات به ویژه با تخلفات حادثه‌ساز برخورد جدی می‌شود.

رئیس پلیس راه خوزستان با تاکید بر لزوم همکاری رانندگان در رعایت قوانین به منظور حفظ سلامت خود، بیان کرد: ۹۹ درصد تصادفات به دلیل عدم رعایت رانندگان از جمله سرعت بالا، خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو است.

وی افزود: محور اهواز – آبادان و اهواز – اندیمشک، جاده‌هایی ایمن هستند اما عدم رعایت رانندگان موجب شده شاهد حوادث زیادی در این محورها باشیم و این محورها به نقاط پرحادثه تبدیل شوند. محور باغملک، ایذه و مسجدسلیمان نیز محورهای حادثه‌خیز هستند البته برخی نقاط این محورها پرتصادف هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار