شاهین بوشهر حریفش قشقایی را دست خالی راهی شیراز کرد

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: با تمام احترامی که برای تیم شاهین قائلم بازی تیم‌های قشقایی و شاهین بوشهر باید با اختلاف چند گل به سود تیم قشقایی به پایان می‏‌رسید.
کد خبر: ۹۲۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ 16 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا: داریوش هرمزی بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر شاهین بوشهردر جمع خبرنگاران افزود: شاهین تنها با یک گل از روی ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی شد و در روز خوب بازیکنان قشقایی سه امتیاز بازی را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: با وجود اینکه خود را مقصر نخست باخت می‎دانم یک گلایه هم از کمک داور دارم چرا که در یک صحنه باید به سود تیم قشقایی پنالتی می‎گرفت.

هرمزی ادامه داد: تیم قشقایی چندین هفته است که از اشتباه‎های داوری متضرر شده و چنین رویکردی شایسته و در شان تیم قشقایی نیست.

وی اظهار کرد: امروز تیم قشقایی حریف شاهین شد ولی حریف تیم‌داری نشد و درست است که تیم ما از لحاظ مالی فقیر است ولی با این وجود حقیر نیست.

هرمزی افزود: بهترین بازیکن بازی امروز شاهین و قشقایی دروازه‌بان تیم شاهین بود که به عقیده خودم شاخصه‎های حضور در تیم ملی را دارد.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز در ارتباط با درگیری بازیکنان دو تیم گفت: توهین بازیکن حریف منجر به درگیری شد چرا که مکتب بازیکنان ما ایل بزرگ قشقایی است که در آن اخلاق حرف اول را می‌زند.

وی یادآورشد: امروز نیز به طور رسمی استعفای خود را تقدیم مسئولان باشگاه می‌‏کنم شاید دلیل نتیجه نگرفتن تیم با وجود بازی زیبا خود من باشم پس شایسته است دست مسئولان را برای هر انتخابی باز بگذارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار