فرصت‌سوزی در خانه بسکتبال قم

تیم خانه بسکتبال قم با قبول دومین باخت متوالی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در انتهای جدول رده‌بندی گروه سوم قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 16 December 2020

به گزارش تابناک قم، تیم خانه بسکتبال قم که از پنج رقیب دیگر خود در گروه سوم مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل 1399 لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران میزبانی می‌کند، بعد از شروع نامطمئن خود در این مسابقات و باختی که مقابل مدرسه بسکتبال آتشی متحمل شد، دومین بازی متوالی را هم باخت.

در دومین روز بازی‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران، تیم خانه بسکتبال قم در مقابل شکلّی تهران به میدان رفت، هر دو تیم با توجه به موقعیت‌شان در جدول رده‌بندی به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند و به همین خاطر بازی چندان ساده نبود و تا آخرین لحظات با جدال پایاپای پیش رفت.

این دیدار حساس تا دقایق پایانی با تساوی پیش رفت و حتی بازی در پایان چهار زمان 10 دقیقه‌ای وقت‌های مفید با تساوی 67 بر 67 به پایان رسید و به وقت اضافه رفت اما در نهایت این بسکتبالیست‌های تیم شکلّی تهران بودند که میزبان خود تیم خانه بسکتبال قم را با حساب 82 بر 79 شکست دادند.

در شرایطی که رقابت‌‌های لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور 39 تیم در دو منطقه شمال و جنوب و در 6 گروه مقدماتی در جریان است، تیم خانه بسکتبال قم در نخستین بازی خود برابر مدرسه بسکتبال آتشی نیز با حساب 95 بر 51 باخته بود، در حالی که تیم شکلّی تهران نیز 101 بر 65 مغلوب تیم مهرام تهران شده بود.

در جدول رده‌بندی این گروه هم اکنون تیم بانی‌نو تهران با کسب دو برد متوالی در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های مهرام و شکلّی تهران در رده‌های دوم و سوم هستند، این مرحله از رقابت‌ها با حضور 6 تیم تا روز سی‌ام آذر ماه در خانه بسکتبال قم (سالن شهید محمود رضائیان) ادامه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار