فرهنگی اشتباه به نام تیراندازی/دستگیری و برخورد قاطع با عاملین تیراندازی در مراسمات اخیر لنده

در پی استفاده از اسلحه و تیراندازی در مراسمات اخیر لنده ۵ نفر از عاملان تیر اندازی با هماهنگی دستگاه قضائی دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۲۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ 05 December 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ رسم و سنتی که در سال های اخیر در نقاط مختلف استان ما و بسیاری از مناطق همجوار یک معضل تبدیل شده ، استفاده از سلاح و تیراندازی در مراسمات شادی و عزاداری است که منجر به بروز اتفاقات تلخی در این مراسمات شده است .
تیراندازی در مراسمات با توجه به اتفاقات تلخی که در سالیان اخیر رخ داده است نه تنها از یک رسم و حتی سرگرمی فاصله گرفته بلکه امنیت روانی مردم را هدف گرفته است .
پدیده ای که با تلفات انسانی بسیار اکنون به یک معضل اجتماعی تبدیل شد و می طلبد آحاد جامعه (ریش سفیدان و معتمدین، نخبگان و فرهنگیان و....) و مهمتر از همه رسانه ها برای برچیده شده آن کمک کار دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی باشند.
سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده منطقه انتظامی لنده  در این راستا خبر داد؛ در پی استفاده از اسلحه و تیراندازی افرادی در مراسمات اخیر در شهرستان لنده ۵ نفر از عاملان تیر اندازی با هماهنگی دستگاه قضائی دستگیر شدند.
دستگیری 5 عامل تیراندازی  و  یک خواننده محلی در لنده

سرگرد فرزین جمشیدی اظهار کرد: در پی استفاده از اسلحه و تیراندازی در مراسمات اخیر شهرستان لنده ۵ نفر از عاملان با هماهنگی دستگاه قضائی دستگیر شدند. 

سرگرد جمشیدی افزود: به دلیل جلوگیری از برگزاری مراسم و عدم تجمع افراد در وضعیت خطرناک بیماری کرونا در این شهرستان یک خواننده محلی دیشب در مراسم عروسی دستگیر شد. 

وی گفت: با هر گونه تخلف در رابطه با برگزاری مجالس و تیراندازی در مراسمات و همچنین تمامی افراد هنجارشکن که با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامت عمومی جامعه را به خطر می‌اندازند طبق قانون برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار