فعالسازی واحدهای راکد تولیدی

نماینده آباده بیان کرد: جلسه‌ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی بزودی در راستای حمایت از تولید در محل کمیسیون ویژه تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 26 November 2020
به گزارش تابناک فارس: رحیم زارع سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه کمیسیون متبوعش گفت: این نشست با موضوع ارائه گزارش و بررسی عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و با حضور دین‌پرست قائم مقام ستاد تسهیل، زالی دبیر ستاد تسهیل، عمرانی معاون اعتبارات بانک مرکزی و روغنی رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی برگزار شد.
 
وی ادامه داد: بعد از بحث و بررسی مقرر شد، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گزارش مکتوبی را از عملکرد قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر به تفکیک مواد و دستگاه‌ها و ارزیابی عملکرد آنها به کمیسیون ویژه ارائه کند.
 
زارع تصریح کرد: همچنین به منظور بررسی عملکرد و چگونگی اعتلای حمایت نظام بانکی از جهش تولید و رفع موانع آن، جلسه‌ای با حضور وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه، بانک‌های عامل و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شود.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: جلسه‌ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی بزودی در راستای حمایت از تولید در محل کمیسیون ویژه تشکیل خواهد شد.
 
نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس اظهار کرد: با توجه به نزدیکی زمان ارسال لایحه بودجه سال 1400 توسط دولت به مجلس، مقرر شد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید موارد پیشنهادی خود را در قالب بسته جهش تولید، حداکثر تا روز شنبه 15 آذر ماه به کمیسیون ارسال کند و در کنار آن هم اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی هم پیشنهادات خود را ارائه کنند.
 
سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید تاکید کرد: همچنین در این نشست مقرر شد، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضمن پیگیری مواردی همچون فعالسازی واحدهای راکد تولیدی، تعیین تکلیف مجوزهایی که در حوزه‌های مختلف صادر شده و عملیاتی نشده، تعیین تکلیف اراضی بلاتکلیف شهرک‌های صنعتی و واحدهای تملک شده توسط بانک‌ها، گزارشی را در این مورد به کمیسیون ویژه جهش تولید ارائه کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار