بررسی روند توزیع آرد و کنترل قیمت نان در آذربایجان غربی

مدیرکل غله استان نیز در این جلسه گفت: باید دست دلالان را از واسطه گری در آرد یارانه ای دو قطع کنیم چرا که واسطه ها در این‌میان موجب اختلال در انتقال این آرد می شوند.
کد خبر: ۹۰۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 14 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، زارعی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تاکید کرد: استانی شدن یارانه آرد نوع دوم، یک ضرورت است.

صادقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی هم  گفت: باید نظارت ها بر نانوایی ها تقویت شود تا جلو سو استفاده های احتمالی گرفته شود.

بابایی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز با اشاره به تشدید بازرسی ها به جهت کنترل قیمت ها در اصناف مختلف خصوصا نانوایی ها گفت: از این پس آردها شناسنامه دار می شوند و بازرسی ها نیز به جد ادامه دارد.

ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه نیز در این جلسه گفت: باید نظارت ها بر زمان پخت خبازی ها افزایش یابد تا شاهد بروز مسایل و مشکلاتی در این حوزه نباشیم.

در این جلسه مصوب شد تخم مرغ در واحد های مختلف باید به صورت کیلویی عرضه شود و فروش شانه ای و عددی این محصول تخلف صنفی محسوب می شود.

بررسی مسائل و مشکلات حمل و نقل آرد به نانوایی های استان ، بررسی قیمت سیمان کیسه ای و حل مسائل موجود در تامین کیسه سیمان و مسائل موجود در قیمت مرغ از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار