مرحله دوم طرح برخورد با سارقان حرفه‌ای در استان البرز انجام شد/ ادامه طرح تا کاهش آمار سرقت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح برخورد با سارقان در این استان گفت: مجرمین برای انجام فعالیت بزهکارانه در استان البرز امنیت نخواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 29 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» حسن مددی با بیان اینکه "بیشترین جرم در استان البرز سرقت است" اظهار داشت: با همکاری دادستانی استان و نیروی انتظامی مقرر شد در راستای کاهش این جرائم طرح‌های متعددی برگزار شود.

وی با بیان اینکه "طرح مبارزه با باند سرقت، سارقان حرفه‌ای و سرقت‌های خشن از جمله طرح‌های تدوین شده است" افزود: این طرح امروز مرحله دوم دستگیری باندهای سرقت در استان انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با عنوان اینکه در این مرحله بیش از 30 باند سرقت در استان البرز دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: اقلام دزدی نیز از این افراد گرفته شده است.

مددی با اشاره به اینکه "برخی از این سرقت‌ها با خشونت همراه است و سبب رعب و وحشت در جامعه می‌شود" خاطرنشان کرد: این طرح‌ها برای جلوگیری از فعالیت باندها و کاهش سرقت در استان ادامه دارد.

وی در هشدار به باندهای سرقت در استان البرز گفت: این مجرمین برای انجام فعالیت بزهکارانه در استان البرز امنیت نخواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار