دستگيري علامل ايجاد رعب و وحشت در فضاي مجازي در ساوه

فرد اوباش که با ایجاد نارضایتی برای مردم، اقدام به قدرت نمایی در فضاي مجازي می کرد، در عملیات پلیس ساوه شهردستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 12 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علي اکبر عيسي آبادي افزود : در پي اعلام گزارش های متعددی از نارضايتي شهروندان درباره اقدامات يکي از اراذل و اوباش مبني بر اخلال در نظم و امنيت عمومي،قدرت نمايي با سلاح سرد و گرم و ايجاد رعب و وحشت و انتشار تصاویر اینگونه اعمال مجرمانه در فضاي مجازي ، برای حساسيت موضوع، رسيدگي موضوع به صورت ويژه در اولويت كاري ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان قرار گرفت.
اين مقام انتظامي یادآورشد : ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان ساوه با انجام اقدامات اطلاعاتي، مخفيگاه متهم را در يکي از روستاهاي بخش نوبران این شهرستان شناسايي کردند و پس از هماهنگي با مقام قضائي، این فرد را در اقدامي غافلگيرانه دستگير و يک قبضه سلاح گرم نیز را از او کشف كنند.
وی اظهار داشت: محله فعالیت این فرد وام در یکی از محله های بخش نوبران شهرستان با دستور قضایی صورت کامل پلمپ شد.
سرهنگ عیسی آبادی اضافه کرد: این عملیات مقتدرانه پلیس، بازتاب گسترده‌ای از رضایتمندی عمومی در برخورد قاطع با اراذل و اوباش را به همراه داشته است و پیام‌های متعددی از قدردانی های مردمی به پلیس منعکس شده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از تكميل پرونده برای برخورد قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با تاکید بر برخورد مقتدرانه ماموران با هرگونه ایجاد بی نظمی و قانون شکنی، اظهار داشت: پلیس با رصد و پایش دقیق و مستمر فضای حقیقی و مجازی با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم برخورد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار