مستکبران می خواهند با توافق هسته ای بر ایران سلطه کنند

امام جمعه شیراز بر هوشیاری ملت ایران مقابل نیرنگ های آمریکا و هم پیمانانش تاکید کرد .
کد خبر: ۸۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵ 05 September 2015
آیت الله ایمانی ، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های نماز با بیان این که نظام سلطه به زعم خود می خواهد با تعامل هسته ای جای پایی برای سلطه بر کشورمان پیدا کند گفت : آمریکا و متحدانش خیال می کنند می توانند نظرات خود را بر ما تحمیل کنند ، اما غافل از این هستند که تمام راه های نفوذ اجانب به ایران اسلامی بسته است و مردم با جان از انقلاب و عزت خود دفاع می کنند.

امام جمعه شیراز افزود : ملت فهیم ، بزرگوار و بصیر ایران هرگز فریب نیرنگ های آمریکا و هم پیمانانش را نخواهد خورد .

او گفت : ملت ایران با بصیرت و بینش بالا و مقاومتی که تا کنون مقابل دشمنان نشان داده است ، حوادث گذشته را فراموش نخواهد کرد و اجازه نخواهد داد سردمداران استکبار جای پایی در ایران باز کنند .

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت : رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره تصریح کرده اند : دشمن به دنبال تحمیل افکار و اندیشه های غلط خود بر ملت بزرگ ایران است و این ترفند جدید دشمن مثل همیشه با بصیرت و همت بلند مردم باید خنثی شود .

آیت الله ایمانی تاکید کرد : دشمنان می خواهند ایرانیان از شعار مرگ بر آمریکا ، دشمنی با اسرائیل و انگلیس و حمایت از برادران دینی خود در یمن ، سوریه و دیگر بلاد اسلامی دست بر دارند اما مردم ایران آگاه و هوشیار هستند و هرگز فریب این ترفندها را نخواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت : وجود فقها و علما در این مجلس که از ارکان مهم نظام است موجب تقویت نظام و آرامش مردم است .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار