فعالیت 3هزارنفر-روزدراردوهای جهادی ملایر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملایر از فعالیت 3 هزار نفر-روز در اردوهای جهادی این شهرستان توسط دانشجویان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 05 September 2015
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملایر از فعالیت 3 هزار نفر-روز در اردوهای جهادی این شهرستان توسط دانشجویان در سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس؛مصطفی رستمی  به نقش اردوهای جهادی در تقویت مباحث دینی و اخلاقی دانشجویان اشاره کرد و افزود: این اردوها با هدف رفع محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان علاقه‌مند با حضور در این اردوها با مشکلات قشر محروم آشنا می‌شوند، بیان کرد: در اردوهای جهادی می‌توان با نگاهی عمیق مشکلات و موانع رشد و توسعه نقاط محروم را شناسایی و موارد را به مسئولان انتقال داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملایر با اشاره به اینکه دانشجویان امروز مدیران فردای کشور در عرصه‌های مختلف هستند، گفت: حضور دانشجویان در این اردوها باعث می‌شود ما در آینده کشور مدیرانی توانمند و با روحیه جهادی داشته باشیم که با نگاه ویژه مناطق محروم را می‌بینند.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های دانشجویی در طرح اردوهای جهادی در شهرستان ملایر از فعالیت 3 هزار نفر-روز در این اردوها خبر داد و افزود: این دانشجویان با حضور در مناطق روستایی فعالیت‌های جهادی را در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، اعتقادی و اجتماعی در راستای محرومیت‌زدایی و پیشرفت و اعتلای روستاهای محروم ارائه می‌دهند.

رستمی با اشاره به فعالیت گروه‌های دانش‌آموزی در طرح هجرت نیز تصریح کرد: در این زمینه تابستان امسال 200 دانش‌آموز ملایری از ابتدای تابستان تا پایان شهریور ماه در مدارس فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح نسبت به آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید در قالب طرح رنگ‌آمیزی، دیوارنویسی و مرمت و بازسازی مدارس فعالیت دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار