اجرا 60 طرح روکش آسفالت در راه‌های شریانی اصفهان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: بیش از ۶۰ طرح مهم راه‌سازی و روکش آسفالت بزرگراه‌ها و راه‌های شریانی در مناطق مختلف این استان در حال اجراست.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ 22 June 2020

فرزاد دادخواه افزود: حجم طرح‌های فعال معاونت راهداری این اداره کل بسیار زیاد است و به ثمر رسیدن آنها به زمان و انرژی بالایی نیاز دارد.

وی با اشاره به گستره شبکه راه‌های استان و حجم بالای تردد در آنها اظهار داشت: طرح‌های بسیار زیادی با وجود محدودیت‌های منابع و اعتبارات مالی، برای رضایتمندی مردم در سال جاری تعریف شده و در حال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اصفهان با بیان‌اینکه روکش آسفالت محورهای استان بصورت دائم پایش و رصد و برای بهبود وضعیت آنها برنامه‌ریزی می‌شود، افزود: باید از همه امکانات، منابع  و روش‌های نوین و روکش‌های حفاظتی برای بهبود کیفیت روکش آسفالت محورهای شریانی استان بهره بُرد.

وی تصریح کرد: موفقیت در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مُصوب این معاونت در گرو هم‌افزایی و تشریک مساعی همه اداره‌ها و بخش‌های مرتبط است.

دادخواه با اشاره به اینکه عبور کریدور شمال و جنوب کشور از اصفهان ضرورت این نگاه ویژه را می‌طلبد، افزود: استان اصفهان با وسعت ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع  انواع شبکه‌های بزرگراهی، آزادراهی، اتوبانی و روستایی کشور را در خود جای داده است.

وی تصریح کرد: نگهداری راه‌ها، وظیفه اصلی راهداری است و از مجموع ۱۲ هزار کیلومتر راه‌های استان ۸۰۰ کیلومتر آن خرابی شدید دارد و برای بهسازی و لکه‌گیری راه‌های شریانی آن نزدیک به سه هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار