آخرین جزئیات رتبه بندی و سرنوشت امتحانات از زبان وزیر

وزیر آموزش و پرورش اصلاح و ترمیم رتبه بندی فرهنگیان و محاسبه و پرداخت مابه التفاوت از اول فروردین ماه خبرداد.
کد خبر: ۸۵۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶ 20 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت‌ آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: در اسفند سال گذشته براساس تصویب هیات دولت بنا شد که کارکنان دولت از ضریب فوق العاده شغل فصل دهم برخوردار شوند و از آنجا که محل استفاده آن ضریب رتبه بندی بود اختلالاتی در رتبه بندی فرهنگیان ایجاد شد.
وی افزود: امروز در هیات وزیران تصویب شد که احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان اصلاح و زمان اجرای آن از اول فروردین سال 99 محاسبه شود.
حاجی میرزایی با بیان اینکه 2 آزمون سرنوشت ساز در پایه نهم و دوازدهم داریم،گفت: به جهت اینکه آزمون‌های سرنوشت ساز هستند تاکید کردیم این آزمون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود چون در روش‌های غیرحضوری ممکن است حقوق دانش‌آموزان تضییع شود و بعدا نگرانی‌های بیشتری را برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها ایجادکند.
وزیر آموزش و پرورش  تصریح کرد: در مورد دوره ابتدایی به ویژه پایه اول باید معلمان اطمینان پیدا کنند که دانش‌آموزان اهداف دوره تحصیلی را فراگرفتند، محتوای آموزشی را به طور کامل آموخته‌اند و توانایی‌های لازم در آنان ایجاد شده است و البته این آزمون را می‌توان به روش غیرحضوری نیز به انجام رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار