فرماندار بوشهر خبر داد:

سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهرستان بوشهر

فرماندار بوشهر گفت: برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان بوشهر ۱۸۳ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی و ارزش افزوده، سفررئیس جمهور و متمرکز ملی تخصیص یافته است.
کد خبر: ۸۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 29 August 2015
حسن ابراهیمی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با گرامیداشت هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی مدیریت اسلامی دانست و اظهار داشت: این شهیدان نمادی از با مردم بودن و عینت بخشیدن فرهنگ همدلی و همزبانی است.

وی، صداقت، شجاعت، خستگی ناپذیری و اخلاص را از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: این ویژگی‌ها می‌تواند در رفتارهای سازمانی و ساختار اداری به عنوان الگو مورد استفاده مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان بوشهر، با اشاره به اینکه تحولات مهمی در دولت یازدهم صورت گرفته افزود: تحولاتی در حوزه دیپلماسی، حوزه سلامت، سیاست خارجی و عمران و آبادانی نقاط محروم صورت گرفته است.

ابراهیمی با بیان اینکه یک چهارم جمعیت استان در شهرستان بوشهر ساکن هستند تصریح کرد: این شهرستان دارای 260 هزار نفر جمعیت است که دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف است.

وی، با اشاره به اینکه سال گذشته92 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی مصوب شد تصریح کرد: از این میزان اعتبار که 74 درصد آن تخصیص یافت در تکمیل واجرای 250 پروژه در شهرستان بوشهر هزینه شد.

فرماندار شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه امسال 45 میلیارد تومان از محل تملک دارایی به پروژه‌های عمرانی شهرستان بوشهر ابلاغ شده است گفت: این اعتبار بین 32 دستگاه اجرایی برای تکمیل واجرای 200 پروژه‌ عمرانی درشهرها و روستاهای شهرستان بوشهر توزیع شد.

ابراهیمی با اشاره به اعتبارات سفر رئیس جمهور برای تکمیل فاضلاب بوشهر گفت: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی 100 میلیارد تومان امسال برای ادامه طرح فاضلاب بوشهر از محل سفر رئیس جمهور به بوشهر ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی از محل‌های مختلف برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان بوشهر ابلاغ شده است گفت: 50 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده و عوارض آلایندگی، 15 میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه 15 هزارنفری بوشهر، اجرای طرح‌های امید و زمین مینی فوتبال در شهرها و روستاهای شهرستان بوشهر بااعتبار 22.3 میلیارد تومان ازدیگر پروژه‌های شهرستان بوشهر است که امسال اجرا و به بهره‌‌برداری می‌رسد.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه امسال در مجموع 183 میلیارد تومان به شهرستان بوشهر ابلاغ می‌شود بیان کرد: امسال توجه خاصی برای تامین زیرساخت‌های جزیره خارگ شده است به گونه‌ای که 2 پست برق 25 مگاواتی با ظرفیت تولید آب شرب در خارگ نصب می‌شود و کشتی مسافربری خارگ به بوشهر هم به زودی راه‌اندازی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار