پاسخ معصومه فروتن در مورد شهریه مهد کودک ها

معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی استان فارس درباره دریافت شهریه از سوی مهدکودک‌ها بعد از شیوع کرونا و تعطیلی، پاسخ داد.
کد خبر: ۸۴۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 07 May 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:درخصوص اینکه برخی مهدکودک و مهدقرآن‌ها اقدام به دریافت شهریه بعد از شیوع کروا و تعطیلی مهد‌ها کرده اند موضوع پیگیری شد.

معصومه فروتن معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: مهدکودک‌ها و مهد قرآن‌های دارای مجوز از بهزیستی تا ۴ اسفندماه برقرار بوده و به کودکان خدمات ارائه داده اند.

او ادامه داد: بعد از این تاریخ، و با گسترش و شیوع ویروس کرونا با ارسال بخشنامه‌ای کشوری اعلام شد که مهدکودک‌ها تعطیل است، اما شهریه اسفندماه را می‌توانند دریافت کنند و ما نیز به همه استان انعکاس دادیم.

معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی استان فارس تصریح کرد: ولیکن شهریه فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۹ بین والدین و مهدکودک قراردادی بسته می‌شود که باید مطابق با مفاد آن قرارداد اقدام کنند.

معصومه فروتن با بیان اینکه بعضی مهدکودک‌ها با توافق طرفین (والدین و مهدکودک) اقدام به آموزش از طریق فضای مجازی کرده اند، اضافه کرد: چنانچه بچه‌ها از طریق فضای مجازی آموزش داده شدند مهدکودک‌ها با توافق والدین شهریه را دریافت می‌کنند.

او بیان کرد: در غیر این صورت اگر هم چنانچه والدینی نمی‌خواهد فرزند خود را به مهدکودک ببرد باید به صورت کتبی به مهدکودک اعلام کند.

معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی استان فارس افزود: چنانچه شهروندان نسبت به این موضوع شاکی باشند می‌توانند به اداره بهزیستی هر شهرستان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار