استاندار اردبیل: خدمات دولت در مقابل عظمت این ملت حقیر است

استاندار اردبیل گفت: خدماتی که دولت یازدهم با وسعت گسترده‌ای انجام می‌دهد در برابر شجاعت، ایثار و ایستادگی ملت ایران حقیر و کوچک است.
کد خبر: ۸۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 27 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی در قره تپه اردبیل اظهار کرد: ما هر چقدر برای این ملت و در مسیر رفاه و آسایش آنها کار و تلاش کنیم و حتی شبانه‌روزی بکوشیم باز هم در مقابل پشتیبانی آنها از نظام اسلامی خدمتی کوچک و ناقابل است.

وی با قدردانی از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این هوای بارانی و سرد اردبیل در یکی از روستاهای محروم این استان تصریح کرد: در دو سالی که دولت تدبیر و امید بر سر کار آمده در کنار رفع بسیاری از موانع و مشکلات خدمات ارزشمندی نیز به عموم مردم به ویژه روستائیان انجام شده که قطعاً با گذشته قابل قیاس نیست.

استاندار اردبیل ضرورت ایجاد رفاه و آسایش بیشتر را برای روستاییان با حمایت جدی از تولیدات و ارائه توانمندی‌های آنها یادآور شد و گفت: در این دو سال یکی از سازمان‌ها و نهادهایی که کارنامه درخشان و عملکردی مطلوب داشته شرکت گاز ایران و به تبع آن استان اردبیل بوده که امروز نیز شاهد افتتاح گازرسانی به 95 روستا آن هم اغلب در مناطق سردسیر و دامنه‌های سبلان هستیم که از نقاط محروم به شمار می‌روند.

خدابخش افزود: اگر قبل از انقلاب تعداد محدودی از شهرهای کشورمان از نعمت گاز بهره‌مند بودند امروز عملیات گازرسانی به سرعت توسعه یافته و در این استان ظرف سه سال آینده تمام روستاهای بالای 20 خانوار گازدار می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: این همه نعمت را ما به برکت خون شهدا و پایداری ملت در همه عرصه‌ها داریم که برای این کشور عزت، عظمت، رفاه و امنیت را به بار آورده است.

رئیس شورای اداری استان اضافه کرد: ما باید قدردان مردمی باشیم که همه سرمایه‌های خود را به پای این نظام ریختند و در مسیر خدمت‌رسانی به آنها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار