همکاری بخش خصوصی در کنار بخش دولت ینویدگر بهبود شرایط اقتصادی فارس است

استاندار فارس در پیش‌بینی وضعیت اقتصادی فارس متذکر شد: آینده فارس آینده ای روشن بوده و همکاری بخش خصوصی در کنار بخش دولتی در جهت کاهش موانع نویدگر بهبود شرایط اقتصادی فارس است.
کد خبر: ۸۰۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 18 December 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: عنایت الله رحیمی صبح چهارشنبه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت بیان کرد: یکی از اهداف برنامه ریزی شده محقق شدن شعار سال که همان رونق تولید است و در این راستا نیزایجاد فضای مناسب کسب و کار و تحقق فضای مناسب اقتصادی از جمله مهمترین اقدامات این بخش است.

وی با بیان اینکه استان فارس نتایج خوبی در محقق کردن اقتصادی مقاومتی و رونق تولید داشته اضافه کرد: افزایش درآمد های مالیاتی و افزایش درآمد های استان از جمله موضوعاتی است که منجر به تحقق اهداف کلی نظام در استان فارس شده است.

عالیترین مقام دولت در فارس ادامه داد: کاهش نرخ بیکاری در شاخص های اقتصادی استان و حرکت پویا در بهبود شرایط اقتصادی در کنار ایجاد ارزش افزوده و اشتغال جدید پس از افتتاح مشاغل جدید از جمله توفیق هایی است که در اقتصاد فارس شاهد آن بودیم.

رحیمی با اشاره به اینکه تنوع کسب و کار های پایه منجر به ایجاد اشتغال های پویا و مستمر می شود خاطرنشان کرد: تولید محصولات صنعتی جدید و ایجاد صنایع مادر تخصصی در حوزه تولیدات محصولات مختلف در استان فارس نقش موثری در بهبود شاخص های اقتصادی فارس داشته است.

وی در پیش‌بینی وضعیت اقتصادی فارس متذکر شد: آینده فارس آینده ای روشن بوده و همکاری بخش خصوصی در کنار بخش دولتی در جهت کاهش موانع نویدگر بهبود شرایط اقتصادی فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار