دوره آموزشی اولین گروه از رانندگان مرد سرویس مدارس ویژه سال تحصیلی 98 – 99 برگزار شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری دوره آموزشی آقایان رانندۀ تاکسی و خودروی سواری سرویس مدارس دانش آموزی ویژه سال تحصیلی 98 – 99 خبر داد.
کد خبر: ۷۶۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ 07 August 2019

دوره آموزشی اولین گروه از رانندگان مرد سرویس مدارس ویژه سال تحصیلی 98 – 99 برگزار شد

  به گزارش تابناک قزوین؛ عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت : به منظور ارتقای سطح مهارت و دانش رانندگان سرویس مدارس، دوره آموزشی اولین گروه از آقایان راننده تاکسی و خودروی سرویس مدارس با  حضور 150 نفر در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این کارگروه که با برنامه های شاد و متنوعی همچون اجرای مسابقه و نمایش در خصوص سرویس مدارس همراه بود، مطالب سودمندی در خصوص آشنایی با قوانین ماده 18 سرویس مدارس دانش آموزی، آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی و آداب برخورد با کودکان و دانش آموزان توسط نمایندگان آموزش و پرورش، پلیس راهور و مرکز بهداشت شهید بلندیان بیان شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته، حدود هزار و 449 دستگاه خودروی سرویس مدارس که 937 نفر آن ها آقایان و 512 نفر آنان بانوان بودند، جا به جایی بیش از 15 هزار دانش آموز را بر عهده داشتند.

عرشیان در خاتمه اظهار داشت: از خانواده ها خواهشمندیم به منظور پیشگیری از حوادث و تخلفات احتمالی ناخوشایند جانی، مالی و اخلاقی، حتما از سرویس مدارسی که تحت نظارت سازمان تاکسیرانی هستند، استفاده نمایند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار