با رویکرد همدلی و همزبانی؛

دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری برگزار می شود

دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد همدلی و همزبانی و تاکید بر معرفی جاذبه های گردشگری ناشناخته و کمتر شناخته شده برگزار می شود. این جشنواره در چهار حوزه عکس در دو بخش حرفه ای و عمومی، خاطره نویسی، ایده های نو و فیلم کوتاه 60 ثانیه ای برگزار می شود
کد خبر: ۷۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 15 August 2015

دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد همدلی و همزبانی و تاکید بر معرفی جاذبه های گردشگری ناشناخته و کمتر شناخته شده برگزار می شود.

به گزارش تابناک اردبیل، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، معاون گردشگری استان با بیان این مطلب گفت: با توجه به استقبال و همراهی هنرمندان و هنردوستان گرامی و به منظور افزایش آگاهی بیشتر عموم جامعه از اهمیت و ارزش های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صنعت گردشگری و نیز افزایش مشارکت و همکاری مردمی در خلق ایده ها و تفکرات نوین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را برآن داشت تا دومین دوره از جشنوارهمشارکت ملی گردشگری را با رویکرد همدلی و هم زبانی و تاکید بر معرفی جاذبه های ناشناخته و کمتر شناخته شده را با همکاری سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی به ویژه تشکل های مردم نهاد در حوزه های مرتبط با گردشگری در سراسر کشور برگزار کند.

قادر تقی زاده با اشاره به تنوع جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی استان به منظور پربارکردن جشنواره،اظهار داشت: استان اردبیل نیز هم سو با سایر استان ها با اعلام فراخوان از طریق تبلیغات محیطی و پخش زیرنویس و تیزرهای تبلیغاتی آماده پذیرش ایده ها و نوآوری های حوزه گردشگری در چهار حوزه عکس در دو بخش حرفه ای و عمومی، خاطره نویسی، ایده های نو و فیلم کوتاه 60 ثانیه ای از سوی علاقمندان به شرکت در این جشنواره است.

وی با بیان اینکه علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی"www.Irantourismfestival2.com" مراجعه کنند، یادآور شد: ثبت نام فقط صرفا از طریق سایت مزبور امکان پذیر خواهد بود.

گفتنی است: علاقمندان می توانند تا 31 مرداد ماه سال جاری آثار خود را به نشانیتهران، میدان شیخ بهایی، برج صدف، طبقه 9، واحد 96 ارسال کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
آقای تقی زاده عزیز لطفا به جای این همه مصاحبه های لازم و غیرلازم و مطرح کرن خود به فکر شناساندن واقعی جاذبه های گردشگری استان اردبیل باشید. با تشکر
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار