اردوی جهادی «معبری به آسمان» در مناطق محروم کرمانشاه برپا شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: اردوی جهادی «معبری به آسمان» در مناطق محروم این استان با حضور 200 دانشجوی تهرانی برپا شد.
کد خبر: ۷۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 14 August 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، منصور فتاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران این استان از برپایی اردوی جهادی گروه «معبری به آسمان» در بخش سر فیروزآباد از توابع شهرستان کرمانشاه خبر داد.

وی با بیان اینکه این گروه از دانشگاه‌های تهران و اسلام‌شهر عازم استان کرمانشاه شده‌اند، تعداد افراد این گروه را 200 نفر اعلام کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: این گروه در منطقه عثمانوند بخش سر فیروزآباد از توابع شهرستان کرمانشاه مستقر شده و در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و درمانی فعالیت می‌کنند.

فتاحی با اشاره به اقامت 10 روزه این گروه در منطقه فوق، متذکر شد: این گروه چندین پروژه‌ عمرانی در تعدادی از روستاهای این منطقه انجام می‌دهند.

وی ویزیت بیماران و توزیع دارو به‌صورت رایگان، ارائه خدمات مشاوره درمانی و بهداشتی و خدمات مامایی را از جمله خدماتی عنوان کرد که توسط این گروه ارائه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه برگزاری کلاس‌های فرهنگی و آموزشی از جمله آموزش احکام، مهارت‌های زندگی، مشاوره رفتاری و اخلاق را از دیگر فعالیت‌های آنان برشمرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار