فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:

تفکر دینی و ولایت فقیه عامل اصلی اقتدار ملت ایران است

تابناک مرکزی - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تفکر دینی و حمایت قاطع از حریم ولایت فقیه و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری عامل اصلی اقتدار و عظمت ملت ایران است.
کد خبر: ۷۵۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 26 June 2019

تفکر دینی و ولایت فقیه عامل اصلی  اقتدار ملت ایران است

 

 سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه اردو‌های جهادی و هجرت سه شهرستان اراک در محل کانون بسیج این شهر، افزود: ملت ایران به برکت آموزه‌های اسلامی و وجود مقام معظم رهبری به اقتدار و عظمتی وصف ناپذیر دست یافته و باید با تمام وجود از این دستاورد‌های ارزشمند صیانت کرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با درایت و بینش بالا همواره در بزنگاه‌های سخت هدایتگری موثری داشته و با صلابت تمام از مواضع جمهوری اسلامی دفاع کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: ملت ایران برای اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از ۲۳۰ هزار شهید و ۶۰۰ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و اکنون نیز با تمام وجود از آرمان‌ها و اهداف این نظام مقدس صیانت می‌کنند.

سردار کریمی اضافه کرد: رهبری نظام اسلامی عامل اصلی اقتدار و عظمت کشور است و اعتماد و پشتیبانی ملت از معظم له توطئه‌های دشمنان را بی اثر می‌کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران حاکمیت اسلامی به بهره گیری از الگوی دینی و ولایی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و دشمنان اسلامی در ۴۰ سال گذشته از تمام راهبرد‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی برای تضعیف این تفکر و الگوی حاکمیتی استفاده کرد، اما هر بار سرافکنده هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب روحیه ایثار، مجاهدت و شهادت در راه خدا را در خود تقویت کرده که این مهم از عوامل پیروزی نظام اسلامی بر دشمن محسوب می‌شود.

سردار کریمی بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی با تمام ظرفیت خود برای متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی وارد میدان شده اند و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با دشمنان دفاع همه جانبه است و آحاد جامعه به خصوص دانش آموزان و دانشجویان در این امر خطیر وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی افزود: تشکیل تمدن اسلامی و محو اسرائیل جنایتکار از صفحه روزگار از آرمان‌های اصلی نظام اسلامی و همچنین عامل دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران است و باید برای تحقق این آرمان‌های ارزشمند آحاد جامعه وارد میدان عمل شوند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بر اساس آموزه‌های قرآن کریم نصرت و پیروزی با گذار از شرایط سخت نصیب انسان می‌شود و ملت باید سختی مقابله با دشمنان را برای دست یابی به پیروزی ابدی سرلوحه امور خود قرار دهند.

سردار کریمی در خصوص اردو‌های جهادی نیز گفت: حضور نوجوانان و جوانان بسیجی در فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی مناطق محروم باعث تقویت خودباوری و تجربه اندوزی این قشرآینده ساز است و آنان را برای مسوولیت‌های اجرایی و نقش پذیری پخته می‌کند.

وی ادامه داد: اردو‌های هجرت در خودسازی، آشنایی افراد با درد‌های جامعه، ایجاد همدلی و صمیمیت بین افراد و ایجاد روحیه جهادی و کمک به محرومین نقش محوری دارند که باید این مهم در جامعه فراگیر شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: علاوه بر آثار و برکت‌های این کار خداپسندانه، نقش تربیتی و فرهنگ سازی اردو‌های هجرت نیز از اهمیت خاصی برخوردار است واین موضوع به فعالیت و خدمت آنان رنگ و بویی ارزشی و ماندگار می‌بخشد.

در سال ۱۳۷۹ قشر بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری آغاز به کار کرد و به دنبال آن هم اردو‌های جهادی با اعزام دانش آموزان و دانشجویان در ایام تعطیلات به مناطق محروم با هدف محرومیت زدایی راه اندازی شد.

این اردو‌ها در گروه‌های یک، دو، سه، پنج، هفت، ۱۰، ۱۲، و ۱۴ روزه از ابتدای تیرماه هرسال با اعزام دانش آموزان و دانشجویان به مناطق محروم آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

در این اردو‌ها امور عمرانی مناطق محروم شامل رنگ آمیزی، جدول کشی، مرمت و بازسازی مساجد، مدارس، بقاع متبرکه و منزل مسکونی افراد و سایر کار‌های عمرانی بر عهده برادران و فعالیت‌های فرهنگی از قبیل: آموزش قرآن کریم بر عهده خواهران است.

تابستان امسال بیش از یک هزار نفر از دانش آموزان شهرستان اراک در قالب اردو‌های هجرت سه و جهادی در گروه‌های مختلف تخصصی به مناطق محروم شهرستان اعزام می‌شوند.

رنگ آمیزی بیش از ۶ هزار متر مربع از دیورا مدارس، تعمیر و رنگ آمیزی ۳۰۰ میز و صندلی، ساخت ۶ چشمه سرویس بهداشتی، توزیع ۴۰۰ بن ۵۰۰ هزار ریالی خرید لوازم التحریر، توزیع ۴۰۰ بن ۵۰۰ هزار ریالی خرید کیف و کفش و توزیع ۳۰۰ بسته لوازم التحریر از مهمترین اقدامات اردو‌های طرح هجرت سه دانش آموزی شهرستان اراک در سال گذشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار