معاون سیاسی استانداری:

افزایش دو برابری جمع آوری زکات و فطره در سال 97 / مدیران به طرح رمضانی سرکشی از نیازمندان بپیوندند

نظری : سال گذشته میزان زکات جمع آوری شده از طریق صندوق های رسمی جمع آوری زکات فطره نسبت به سال قبل آن افزایش دوبرابری را نشان می دهد.
کد خبر: ۷۴۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 13 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی ، جمع آوری زکات و فطره گفت :از مردم می خواهیم در خصوص پرداخت زکات فطره به جای روش های سنتی به محل های رسمی جمع آوری این وجوهات مراجعه کنند و به پرداخت زکات و فطره بپردازند.
سید محمدکاظم نظری افزود : جمع آوری زکات و فطره به صورت هماهنگ ، به مدیریت و اثربخشی بهتر این وجوهات و رساندن آن به دست نیازمندان واقعی کمک می کند.
نظری با اشاره به افزایش دو برابری زکات دریافتی در سال گذشته گفت : مسئولان و متولیان توزیع باید سعی کنند در توزیع این وجوهات ، شان مددجویان حفظ شود.
وی همچنین از افزایش نوسسات جمع آوری زکات و طریه در استان استقبال کرد و گفت : از همه بخشداران و فرمانداران می خواهیم که در جهت ساماندهی و مدیریت بهتر بحث جمع آوری زکات و فطریه با متقاضیان همکاری لازم را داشته باشند.
این مقام مسئول همچنین از تلاش های ائمه جمعه تشکر کرد و اظهار داشت : نقش ائمه جمعه در تبلیغ و نظارت بر توزیع زکات و فطریه های جمع آوری شده بسیار پررنگ بوده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
نظری در پایان از مردم و مسئولین خواست که کمک به نیازمندان فراموش نشود و ادامه داد : لازم است در این ماه سعی شود به مراکز معلولی و روستاهایی که مددجویان و نیازمندان در ان ها زندگی می کنند سرکشی شود و در این زمینه از مدیران انتظار می رود بیش از دیگران در این زمینه پیش قدم باشند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار