تصویب ساماندهی مسیرهای مساکن مهر در شورای اسلامی شهر خوی

ساماندهی مسیرهای مساکن مهر در شورای اسلامی خوی تصویب شد .
کد خبر: ۷۲۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 06 March 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
رئیس شورای اسلامی شهر خوی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به وضعیت جاده، معابر و محوطه مساکن مهر در جاده آغچه قشلاق و مشکلات ناشی شهروندان در این خصوص، توافق لازم برای ساماندهی مسیرمساکن مهر صورت گرفته و در شورای اسلامی شهر خوی به تصویب رسید.

مجید مقدم گفت: مساکن مهر بر اساس قراردادهای بین تعاونی مسکن ها و اداره مسکن و شهرسازی احداث شده و مالکیت این مجموعه ها در اختیار مسکن و شهرسازی بوده و اجرای تمامی معابر و زیرساخت های لازم مساکن مهر می بایست از سوی شرکت های تعاونی مسکن صورت گرفته و برای حفظ و نگهداری و اقدامات لازم در اختیار شهرداری قرار میگرفت.

وی افزود: با توجه به عدم اجرای کامل تعهدات طرفین شهروندان عزیز و گرامی ساکن این مساکن دچار مشکلات مختلف زیادی در این خصوص بوده و شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم پیگیر رفع مشکلات این بخش از مسکن های مهر بوده و ساماندهی معابر مساکن مهر پس از توافق با سازمان مسکن و شهرسازی در جلسه شورای شهر خوی نیز به تصویب رسیده و در سال ۹۸ در دستور کار قرار می گیرد .
رئیس شورای شهر اضافه کرد: رایزنیها و جلسات مختلفی با مسکن و شهرسازی استان و خوی در شورای اداری شهرستان خوی انجام گرفته است .

مقدم اضافه کرد: با پیگیریهای مستمر شورای اسلامی شهر و اقدام شهرداری برای رفع مشکلات مردم، بخشی از زیرسازی؛ هموار سازی و بهسازی معابر و مسیر مساکن مهر به همراه کاشت درخت، جوب سازی و جدول گذاری انجام شده و حتی بخشی از محوطه های بیرون این مجتمع ها نیز بهسازی شده و تلاش میکنیم با پیگیری های لازم و جدی مشکلات شهروندان عزیز ساکن در مساکن مهر مرتفع گردد.

مقدم در پایان سخنان خود افزود : اجرای ساماندهی معابر مساکن مهر پس از بررسی در بخش پروژه های عمرانی شهرداری خوی برای سال ۹۸ تصویب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار