سیستم متمرکز مدیریت واحدهای خرد سبب برندسازی محصولات می شود

کد خبر: ۷۱۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 04 February 2019
 
سیستم متمرکز مدیریت واحدهای خرد سبب برندسازی محصولات می شود

 

تابناک / استاندار گیلان با اشاره به اینکه ایجاد سیستم متمرکز برای مدیریت واحدهای خرد سبب برندسازی محصولات می شود، گفت: با این کار فروش محصولات نیز سودآور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح دوشنبه در مراسم افتتاح ۲۷۴ طرح اشتغال فراگیر و روستایی شهرستان سیاهکل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته در حوزه‌های عمرانی، تولیدی و خدماتی اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شده است، اظهارکرد: دهه فجر امسال ۷۵ پروژه در بخش‌های مختلف سیاهکل به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برای توسعه این شهرستان نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود آن هستیم، افزود: باید استعدادها و مهارت‌های موجود در سیاهکل به درآمد تبدیل شده تا زمینه افزایش آمار اشتغال در این شهرستان فراهم شود.

سالاری برلزوم ایجاد سیستم پشتیبان برای مدیریت متمرکز و کمک به توسعه واحدهای خرد تأکیدکرد و گفت: افراد توانمند در بخش خصوصی می‌توانند به عنوان مدیریت پشتیبان وارد این حوزه شده و از انحراف تسهیلات جلوگیری به عمل آورند.

وی  برندسازی را یکی دیگر از مزایای ایجاد سیستم متمرکز برای مدیریت واحدهای خرد و پراکنده عنوان و بیان‌کرد: این اقدام سبب افزایش سودآوری در فروش محصولات می شود.

استاندار گیلان ادامه داد: باید به ارتقای کیفیت محصولات تولیدی این واحدها نیز توجه بیشتری انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار