استان البرز اولین شیرخشک و اسپری ضد انگل پرندگان در جهان را تولید کرد

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری البرز از تولید «شیرخشک و اسپری ضدانگل مخصوص پرندگان زینتی» برای اولین بار در جهان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 19 January 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ جمال نجفی با اشاره به فعالیت این شرکت در زمینه تولید مکمل غذایی و محصولات دارویی و بهداشتی دام، طیور و آبزیان گفت: اخیراً موفق شدیم برای اولین بار در جهان دو محصول دانش‌بنیان شیرخشک و اسپری ضد انگل مخصوص پرندگان زینتی را تولید کنیم.

نجفی گفت: این شرکت از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را بر اساس دیدگاه‌های جدید تولید محصولات دارویی، بهداشتی، مواد غذایی و صنعتی آغاز کرد، اهداف کلان آن براساس تولید محصولات جدید و مورد نیاز با فرمولاسیون‌های نوین و بدون کپی برداری از سایر کشورها بوده است.

وی افزود: در این راستا به دلیل اختصاصی بودن تمامی محصولات، تولیدات مرتبط دارای مخاطبین گسترده در سراسر کشور و کشورهای اطراف بوده و در انواع محصولات تولیدی خود به تمامی کشورهای همسایه صادرات بسیار خوبی نیز انجام شده است.

 این محقق در خصوص شیر خشک مخصوص پرندگان زینتی گفت: محصول تولید شده با استفاده از تکنولوژی  تولید شیر مهندسی شده و با پروبیوتیک‌های تخصصی تولید داخل غنی شده است، این محصول در پیشگیری از مرگ و میر پرندگان ارزشمند و گرانقیمت زینتی تاثیر بسیار مهمی داشته  است.

نجفی در خصوص تولید اسپری ضد انگل پرندگان زینتی هم خاطرنشان کرد: این اسپری با کیفیت کاملا رقابتی با نوع اروپایی و آمریکایی  و با یک چهارم قیمت وارداتی تولید و آماده عرضه در بازار است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حامد
|
United Kingdom
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
‍واقعا متاسفم برای جامه خبرنگاران که به این راحتی اخبار دروغ تحویل مردم می دهید.
با یک سرج ساده در گوگل هم می تونین انواع و اقسام اسپری ضد انگل پرندگان زینتی رو از هرجای دنیا پیدا کنید.
لازم نیست برای اینکه بگیم خودکفا شدیم اخبار ساختگی منتشر کنیم.
یکم حرفه ای باشید.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار