استاندار قزوین:

اجرای طرح های عمران شهری بدون آسیب زدن به محیط زیست

استاندار قزوین بیان کرد: طرح های عمران شهری، ایجاد کمربندی و پل ها در سطح شهر قزوین باید با حفظ باغستان و محیط زیست و بدون قطع حتی یک درخت انجام شود.
کد خبر: ۷۰۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 13 January 2019

 Ø·Ø±Ø­ های عمران شهری بدون آسیب زدن به محیط زیست اجرا شود

 

به گزارش تابناک قزوین، جلسه کارگروه عمران شهری روز یکشنبه با حضور استاندار، شهردار، مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در استانداری برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی در این جلسه اظهار داشت: اجرای طرح های عمرانی در داخل شهر اهمیت دارد اما باید حفظ محیط زیست و باغستان ها در اولویت طرح های کارشناسان قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه خیز در داخل شهر ضروری است اما شاید نتوانیم بسرعت همه این نقاط را اصلاح کنیم اما برای کاهش خسارت و سوانح باید طرح های دیگری را جایگزین کنیم.

استاندار قزوین یادآورشد: باید ورودی و خروجی در مسیر کمربندی نسیم شمال که عرض کمی دارد، اصلاح شود و با نصب علائم و دوربین برای تردد مردم ایمن شود.

این مقام مسئول یادآورشد: ایمن سازی مسیر نسیم شمال با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی باید بسرعت انجام شود و برای ادامه کار هم طرح مناسبی ارائه شود.

 

زاهدی عنوان کرد: با توجه به تردد سنگین این مسیر و ضرورت حفظ و بازسازی راه باید روکش آسفالت جدید و زیرسازی مناسبی در مسیر نسیم شمال صورت پذیرد و به گونه ای حرکت کنیم که حتی یک درخت قطع نشود.

وی تصریح کرد: برای احداث پارکینگ و توقفگاه در مسیر و نصب روشنایی هم اقدام شود تا در این محدوده سانحه نداشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار