امام‌جمعه اردکان:

ملاک امتیازدهی به مسئولان، نحوه عملکرد و میزان پایبندی آن‌ها به قانون است

امام‌جمعه اردکان ضمن تأکید بر پرهیز از تعصبات قومی و سیاسی گفت: ملاک امتیازدهی به مسئولان، نحوه عملکرد و میزان پایبندی آن‌ها به قانون است.
کد خبر: ۶۹۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 03 January 2019

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر بعد از ظهر امروز در دیدار با شهردار منتخب اردکان گفت: قبول مسئولیت در شرایط سخت کشور بااین‌همه گلایه و وجود فضای مجازی، دشواری‌های خاص خود را دارد که سعه‌صدر زیادی می‌طلبد.

وی افزود: به فرموده حضرت علی (ع)؛ ابزار مدیریت داشتن شرح صدر است که برای برخی از مسئولین که در معرض مراجعه بیشتر مردم هستند لازم‌تر است.

امام‌جمعه اردکان با اشاره به اینکه در دین اسلام بر پرهیز از تعصبات بی‌جا تأکید شده است، گفت: پیامبر اکرم (ص) از شر عصبیت به خداوند پناه می‌برده‌اند. تعصبات قومی و قبیله‌ای و حزبی و سیاسی در شأن مردم بافرهنگ ما نیست. ملاک امتیازدهی به مسئولان، نحوه عملکرد و اندازه پایبندی آن‌ها به قانون است.

وی گفت: مدارا کردن با مردم دستور دین است و ثواب صدقه دارد، اما معنای مدارا کردن نادیده انگاشتن قانون و عدالت و دفاع نکردن از بیت‌المال نیست. برخورد خوب کارمندان شهرداری و توجه به ارباب‌رجوع، کمترین انتظار مراجعه‌کنندگان است که باید برآورده شود.

شاکر، ضمن تأکید بر این نکته که پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت کاری قرار داده شود، اظهار داشت: در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مهم، مشورت کافی گرفته شود و برای دوری از اختلاف با اعضای شورای شهر تعامل و مشورت کافی صورت پذیرد.

وی در پایان گفت: در جایگاه امام‌جمعه تلاش می‌کنیم از مسئولان در جایگاه قانونی آن‌ها دفاع کنیم و از آن‌سو هم انتظار خدمت و انجام‌وظیفه داریم.

شهردار جدید اردکان نیز در این دیدار به بیان اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های آینده شهرداری برای عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر پرداخت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار