کشف 192 کیلو مواد مخدر در فارس

ماموران انتظامی فارس 192 کیلو و 840 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و دیگر مواد افیونی در شهرستان های داراب بو شیراز کشف کردند.
کد خبر: ۶۹۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 31 December 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس روز دوشنبه به نقل از فرمانده انتظامی این استان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب هنگام کنترل محورهای مواصلاتی، به 2 دستگاه موتورسیکلت که با سرعت بالا در حرکت بودند شک کردند و به راکبان آن دستور ایست دادند.
سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: ماموران پس از مسافتی تعقیب و گریز، هر 2 دستگاه موتورسیکلت را توقیف و در بازرسی از آنها 98 کیلو و 420 گرم تریاک و 84 کیلو و 420 گرم حشیش کشف کردند.
وی بیان کرد: در ارتباط با این مواد افیونی 2 نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
همچنین در گزارش دیگری به نقل از این معاونت از قول جانشین انتظامی شهرستان شیراز آمده است: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، ماموران انتظامی 170نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد را در این شهرستان دستگیر و در بازرسی از محل پاتوق آنها 10 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
فرشید زینلی گفت: دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند همچنین 24 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به مواد فروشان توقیف و روانه پارکینگ شد.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار