محور مواصلاتی سپیدان مه آلود است

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: مسیر سپیدان به سمت کمهر را مه غلیظ فرا گرفته و دید افقی راننده را تا حد قابل توجهی کاهش داده است.
کد خبر: ۶۹۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 28 December 2018

تابناک فراس به نقل از فارس:سرهنگ عبدالهاشم دهقانی اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران و وقوع پدیده مه گرفتگی در مسیر پیست اسکی جاده سپیدان به کمهر از رانندگان درخواست می شود با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی با بیان اینکه تمامی جاده‌های استان باز و تردد روان است، افزود: محور 4 گانه: شیراز-سپیدان، شیراز-کازرون و اقلید جاده‌ها لغزنده است.

دهقانی ادامه داد: به علت بارش برف و کاهش دما، احتمال یخ زدگی در جاده‌های اقلید و سپیدان امشب دور از انتظار نیست.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس تصریح کرد: پرهیز از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد و خودداری از سبقت حتی در مکان های مجاز هنگام مه گرفتگی بسیار مورد تاکید است.

دهقانی ادامه داد: با توجه به اینکه شعاع دید راننده هنگام مه گرفتگی کاهش می‌یابد در صورت سبقت احتمال بروز تصادف رخ به رخ بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد: شهروندان هنگام مه گرفتگی، تاریکی هوا و بارندگی در صورت نیاز به توقف، خودروی خود را در منتهی الیه جاده و در شانه خاکی پارک کنند.

رییس پلیس راه شمال استان فارس گفت: رانندگان هنگام مه گرفتگی چراغ‌های چشمک زن یا فلاشر را به همراه مه شکن روشن نگه دارند و در صورت نداشتن چراغ مه شکن برای تردد ایمن از نور پایین استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار