مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین:

از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین 108 هزار سفر انجام شد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از ۱۰۸هزار و۵۵۷ سفر در پایانه مسافربری شهرداری قزوین در ۹ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 27 December 2018

از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین 108 هزار سفر انجام شد

علی محمدحسینی در گفتگو با تابناک قزوین بیان کرد: بیش از ۱۰۸ هزار سفر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین صورت گرفته است که ۱۲ هزار و ۷۳۱ سفر از طریق اتوبوس، ۸۶ هزار و ۸۰۵ سفر از طریق مینی بوس و سواری کرایه‌های برون شهری مجاز و ۹ هزار ۲۱ سفر به صورت دربستی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: بیش‌ترین تقاضای سفر در این مدت مربوط به شهرهای شمال، مشهد، اصفهان، شیراز، تهران، اهواز و کرمانشاه بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای موردنیاز مسافران را در پایانه‌ها ارائه می‌کنند، افزود: در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبود، مسافران می‌توانند با مراجعه به مدیریت داخلی ترمینال شکایت خود را ارائه دهند و با شماره تلفن ۳۳۵۵۱۲۲۵ و شماره پیامک ۳۰۰۰۶۰۴۴۵۵۱۲۲۵ با مسئولان پایانه‌ها مشکلات خود را در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار