مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه میبد خبر داد؛

میبد میزبان سومین دوره مسابقه منطقه‌ای نجات تخم مرغ

مدیر دفتر ارتباط باصنعت و جامعه دانشگاه میبد گفت: سومین دوره مسابقه منطقه‌ای نجات تخم مرغ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی میبد برگزار می شود.
کد خبر: ۶۸۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 26 November 2018

 عبدالرضا جمالی مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه میبد گفت: این مسابقه جذاب علمی اولین بار از سوی سازمان فضایی آمریکا به منظور تحقیق بر روی وسایل و روش‌هایی بود تا فضا نوردان پس از ماموریت بتوانند با کپسول فضایی صحیح و سالم به زمین بازگردند.

جمالی افزود: چند سالی است که این مسابقه جذاب علمی در سطح دانشگاه‌ها و مدارس بطور مجزا برگزار می‌شود اما برای سومین سال پیاپی است که دانش آموزان و دانشجویان در کنار یکدیگر سازه‌های دست ساز خود را به مسابقه می‌گذراند و مسئولان برگزاری سعی برآن دارند تا ضمن گسترش کمی به ارتقاء سطح کیفی مسابقات نیز بپردازند.

وی گفت: علاقه مندان از امروز دوشنبه ۵ آذرماه با مراجعه به سایت مسابقات به نشانی http://conf.maybodiau.ac.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند و مدارسی که می‌خواهند ثبت نام گروهی داشته باشند نیز می‌توانند لیست تیم‌ها را به تا تاریخ ۲۰ آذرماه به دبیرخانه مسابقه به نشانی دانشگاه آزاد اسلامی میبد-ساختمان اداری -طبقه سوم -دبیرخانه مسابقات تحویل دهند.

مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه میبد افزود: قوانین، امتیازات و محدودیت‌های این مسابقه نیز در سایت فوق قابل مشاهده است.

وی گفت: شماره تلفن‌های ۳۲۳۷۰۱۵۰ و ۳۲۳۷۰۱۵۸ و ۳۲۳۷۰۳۱۹ جهت پاسخگویی در نظر گرفته شده است.

جمالی افزود: سومین دوره مسابقه منطقه‌ای نجات تخم مرغ یا همان چالش گرانش زمین ۲۲ آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی میبد برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار