واکنش آل‌هاشم به حواشی اخیر درباره پولشویی

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی به بحث‌های اخیر درباره پولشویی واکنش نشان داد و گفت: یکی از مقامات پر تلاش کشورمان حرف‌هایی درباره پولشویی گفته که در این شرایط نباید این حرف‌ها در رسانه‌ها مطرح می‌شد.
کد خبر: ۶۸۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 23 November 2018

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امروز در دیدار با بسیجیان آذربایجان‌شرقی با اشاره به حواشی اخیر درباره پولشویی، اظهار کرد: یکی از مقامات پر تلاش کشورمان حرف‌هایی درباره پولشویی گفته که در این شرایط نباید این حرف‌ها در رسانه‌ها مطرح می‌شد.

وی با بیان اینکه چه ضرورت دارد ما درباره پیوستن به یک کنوانسیون این همه چالش برای کشور ایجاد کنیم، تصریح کرد: اگر این ادعا حقیقت داشته است پس چرا تاکنون لاپوشانی شده بود و چرا اسناد آن در اختیار نهادهای نظارتی و قضایی قرار نمی‌گیرد؟

امام جمعه تبریز تصریح کرد: این حرف‌ها اتهامات کوچکی نیست و با هر نیتی ولو نیت خیرخواهانه گفته شده باشد نیز به نفع دشمن و به ضرر کشور انجامید.

وی با تاکید به اینکه نباید در این شرایط حرف‌هایی گفته شود که وحدت جامعه خدشه‌دار شود، گفت: این موضوعات و به چالش کشاندن آنها اصلاً به نفع کشور نیست و دشمن را امیدوار می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه هفته بسیج را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: بسیج منحصر به ایران اسلامی نیست، چراکه امروز می‌توان تفکر امام راحل درباره تشکیل هسته‌های مقاومت در منطقه را مشاهده کرد.

وی اضافه کرد: تفکر حزب‌الله و انصار‌الله از بسیج نشات گرفته است.

امام جمعه تبریز متذکر شد: وقتی از بسیج سخن می‌گوییم منظور بُعد نظامی آن نیست بلکه منظور بسیج با تمام ماموریت‌های آن مدنظر است.

آل‌هاشم در ادامه به دلایل موفقیت بسیج اشاره کرد و گفت: اخلاص در عمل، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، پیشرو بودن، دغدغه‌مندی و فراگیر بودن بسیج منجر به موفقیت این شجره طیبه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار