مسوولان باید تلاششان را مضاعف و بهتر از گذشته کنند

امام جمعه فسا گفت: با اشاره به اینکه مردم باید همان‌گونه که تا کنون با نظام و مسوولان همراهی کردند از این پس نیز در این زمینه همراه باشند، گفت: مسوولان نیز باید تلاششان را مضاعف و بهتر از گذشته کنند؛ همچنین با انتخاب وزرای جدید وضعیت باید بهتر از قبل شود.
کد خبر: ۶۷۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 10 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام حسین جمالی‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه فسا اظهار داشت: ‌آمریکا ادعا دارد که ۱۳ آبان تحریم‌های جدید را اجرایی کرده‌است اما بررسی‌ها نشان داده که تمام گفته‌های سران این کشور تبلیغات است و کارهایی که ادعا بر عملی کردن آن را داشتند قبلاً انجام شده و جدید نیست.

امام جمعه شهرستان فسا افزود: کاری نبوده که توسط آمریکا صورت نگرفته باشد اما نتیجه‌ هر باره‌‌ آن این بوده‌ که قبل از صدمه دیدن نظام ما، خودشان مغلوب شدند و در عین حال جمهوری اسلامی آبدیده‌تر از قبل شده و با کوله‌باری از تجربه به میدان می‌آید.

وی ادامه داد: به مراتب بعد از همه تحریم‌ها از گذشته تا به امروز، نظام اسلامی مقتدرتر از گذشته شده و این بیت شعر که می‌گوید «عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری» حکایتی از این واقعه است که به ضررشان خواهد بود.

جمالی‌زاده با اشاره به اینکه مردم باید همان‌گونه که تا کنون با نظام و مسوولان همراهی کردند از این پس نیز در این زمینه همراه باشند، گفت: مسوولان نیز باید تلاششان را مضاعف و بهتر از گذشته کنند؛ همچنین با انتخاب وزرای جدید وضعیت باید بهتر از قبل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار