مرگ‌دانش‌آموز‌کردستانی‌براثر‌ریزش‌دیوارحیاط‌مدرسه

دانش آموز کلاس اول ابتدایی مدرسه روستای گرماش از توابع شهرستان سنندج بر اثر ریزش دیوار حیاط مدرسه زیر آوار ماند و جان باخت.
کد خبر: ۶۶۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ 08 October 2018

به گزارش تابناک کردستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با تایید این خبر اظهار کرد: این حادثه ظهر امروز (دوشنبه) در مدرسه ابتدای روستای گرماش اتفاق افتاد و منجر به مرگ این دختر دانش آموز کلاس اول شد.

رشید قربانی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: فرسوده بودن این مدرسه مهمترین علت وقوع این حادثه و ریزش دیوار حیاط است که به مرگ این دانش آموز انجامید.

وی با اشاره به فرسوده بودن ساختمان بسیاری از مدارس این استان افزود: در حال حاضر یک سوم مدارس استان غیراستاندارد بوده که مدرسه روستای گرماش نیز یکی از این مراکز آموزشی فرسوده و غیر استاندارد است.  

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه این مدرسه تنها یک کلاس چند پایه با 10 تا 12 دانش آموز دارد، تصریح کرد: دنیا ویسی یکی از دانش آموزان مدرسه مذکور جلوی دیوار حیاط بود که در همان لحظه قسمتی از آن فرو می‌ریزد و برخورد سنگ با سر دانش آموز منجر به مصدوم شدنش می‌شود.

وی گفت: پس از وقوع حادثه بلافاصله دانش آموز مصدوم توسط مدیر مدرسه و پدرش به بیمارستان بعثت سنندج منتقل می‌شود ولی بر اثر شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

قربانی ضمن تسلیت به خانواده این دانش آموز ابراز امیدواری کرد با احداث مدارس جدید و استاندارد در نواحی مختلف استان دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری برای دانش آموزان نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار