آیت‌الله ‌سعیدی ‌در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم:

توقع مراجع عظام تقلید از مسئولان کشور خدمت است

قم با توجه به ظرفیت هایی که دارد باید شاهد نگاه ویژه مسوولان کشور باشد و مراجع عظام تقلید توقعی جز آن ندارند که مسوولان در خدمت مردم باشند. از وزیر کشور تشکر می‌کنم که همیشه تلاش می‌کند برای استان قم خدمتگزاران خوبی معرفی کنند.
کد خبر: ۶۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹ 23 July 2015
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در تالار معصومیه برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز با وجود چالش‌ها و تهدیدها این نظام با آبرومندی روی پای خود ایستاد و امام راحل این انقلاب را به شکلی دقیق هدایت کرد و پس از ایشان نیز مقام معظم رهبری سکان هدایت نظام را بر عهده گرفتند و با وجود تلاطم‌ها این کشتی با صلابت به مسیر خود ادامه داده است.

امام جمعه قم افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون افراد مختلفی در قم خدمت کرده اند لذا باید تجربیات آن ها هم دریافت شود چرا که قم نیازها و اقتضائاتی دارد که نیازمند تحقیق است. 

وی همچنین از اقدامات فریدون همتی سرپرست استانداری قم در مدت کوتاه مسوولیت وی تقدیر کرد و گفت: مسوولیت ها تکلیفی برای مدیران هستند و خوشبختانه همه مسوولان نظام چون رییس جمهوری فرزند حوزه هستند و علی لاریجانی و آیت الله آملی لاریجانی نیز فرزند قم و مرجع عظیم الشان آیت الله میرزا هاشم آملی لاریجانی هستند. 

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) تأکید کرد: قم با توجه به ظرفیت هایی که دارد باید شاهد نگاه ویژه مسوولان کشور باشد و مراجع عظام تقلید توقعی جز آن ندارند که مسوولان در خدمت مردم باشند و تا جایی که قوانین اقتضا می‌کند فعالیت کنند.

وی از وزیر کشور به دلیل انتخاب خدمتگزاران خوب برای قم قدردانی کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
توقع مردم هم خدمت مسولان است اما دعواهای سیاسی و حزبی فرصتی برای خدمت کردن......
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار