باشگاه صبای قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد:

موضوع انصراف محجوب از مالکیت باشگاه را پیگیری قضایی می کنیم

استنباط و برداشت ما از این تغییر موضع آقای محجوب این است که اساسا ایشان و همکارانشان بدنبال اهدافی هم چون عدم پرداخت کل بدهی ها، اجازه انتقال تیم به خارج از قم و انتقال کل سهام باشگاه بنام خود بدون پرداخت هرگونه تضمینی بودند.
کد خبر: ۶۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵ 15 July 2015
به گزارش تابناک قم، باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با صدور بیانیه ای درخصوص کناره گیری سیروس محجوب از مالکیت این باشگاه از پیگیری های حقوقی قضایی علیه او خبر داده است.

در این بیانیه، آمده است: در پی بروز مشکلات عدیده مالی طی چند سال گذشته و انباشت بدهی ها و عدم امکان تامین منابع مورد نیاز از سوی دولت و نیز عدم وصول برخی درآمدها از جمله درآمد حق پخش تلویزیونی، ادامه کار باشگاه بدین شکل غیر ممکن به نظر رسید لذا مسوولان استان بویژه استانداری قم و هیات مدیره باشگاه در راستای کاهش تصدی گری دولت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش و نیز به منظور تامین منابع کافی مورد نیاز اداره باشگاه به نحو مطلوب و بهتر از گذشته تصمیم به واگذاری باشگاه صبای قم به بخش غیر دولتی متقاضی و علاقه مند نمودند. 

با عنایت به زمانبر بودن اجرای فرآیند قیمت گذاری باشگاه، انجام مزایده و یا ترک تشریفات و نزدیک بودن فصل مسابقات، هیات مدیره و استانداری تصمیم گرفت تا با دعوت از افراد علاقه مند و دارای اهلیت با واگذاری بخشی از سهام باشگاه (80درصد) در فصل جاری باشگاه با مشارکت بخش خصوصی اداره شود تا پس از طی مراحل قانونی و آماده شدن فرآیند واگذاری متعاقبا،100 درصد سهام باشگاه واگذار گردد. 

پس از چند روز تبادل اطلاعات و تهیه پیش نویس تفاهم نامه، جلسه ای در تاریخ 14 تیرماه با حضور سرپرست استانداری قم، معاونین سرپرست استانداری، اعضای هیات مدیره باشگاه، مدیرکل ورزش و جوانان قم، مسوول حقوقی استانداری و برخی اعضای دیگر و نیز سیروس محجوب وکیل و یکی از شرکای وی در دفتر سرپرست استانداری قم تشکیل و با مشورت های فراوان و رفع برخی ابهامات تفاهم نامه ای تهیه و در همان جلسه به امضای طرفین رسید. 

 باشگاه صبای قم آمده است: به منظور ثبت و انتقال 80 درصد سهام باشگاه صورتجلسه مجمع عمومی باشگاه در جلسه تهیه و فی ما بین آقای سیروس محجوب و سرپرست استانداری قم تنظیم و مبادله گردید تا متعاقبا به ثبت شرکت های قم منعکس گردد. 

 هم چنین پس از اینکه مقرر شد باشگاه از روز یکشنبه مورخ 21 تیرماه به اردوی کرج برود و قرارداد اردو نیز با هتل انقلاب کرج منعقد شد، با بازگشت محجوب از سفر خارج از کشور و درخواست مسوولان باشگاه برای پرداخت هزینه های اردو و تعیین تکلیف پرداخت بخشی از بدهی های بازیکنان، شاهد عقب نشینی، تغییر موضع و بهانه جویی آقای سیروس محجوب در این زمینه بودیم. 

آقای سیروس محجوب و وکیل ایشان آقای نجفی دلیل این عقب نشینی و تغییر موضع را این طور عنوان کردند که برخی بندهای تفاهم نامه مورد تایید ما نیست از جمله بند 6 که باید حذف گردد، از سویی مسوولان استانداری و هیات مدیره معتقدند حذف بند 6 که به جهت حقوقی همه الزامات و تضامین مورد نظر استانداری در آن لحاظ شده امکان پذیر نمی باشد به عبارتی انجام یک معامله در این حد نیازمند تضمین است که آنهم صرفا در صورتجلسه آورده شده است که مانع احراز مالکیت ایشان نخواهد بود. 

استنباط و برداشت ما از این تغییر موضع آقای محجوب این است که اساسا ایشان و همکارانشان بدنبال اهدافی هم چون عدم پرداخت کل بدهی ها، اجازه انتقال تیم به خارج از قم و انتقال کل سهام باشگاه بنام خود بدون پرداخت هرگونه تضمینی بودند که با هوشیاری هیات مدیره و سرپرست استانداری قم این اتفاق صورت نگرفت و زمانی که این شرایط فراهم نشد مجبور به عقب نشینی و انصراف شدند. 

 باشگاه صبای قم موضوع را تا حصول نتیجه از طریق مراجع حقوقی، قضائی و امنیتی پیگیری می نماید و نتایج و مراتب را نیز متعاقبا به سمع و نظر مردم، هواداران و رسانه ها می رساند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار