نمایشگاهی برای آرزوهای کودکان محروم

کد خبر: ۶۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 14 July 2015
نمایشگاه خیریه نقاشی آرزوهای کودکان مناطق محروم با شعار " شما هم میتوانید سهمی در آرزو های کودکان هم نداشته باشید" گشایش یافت.

مدیر خانه شهریاران جوان در این باره گفت: جمعی از جوانان هنرمند فعال در حوزه های فرهنگی و اجتماعی بوده اند و با هدف حمایت از کودکان محروم کشور به منطقه بشاگرد سفر کردند و پس از جمع آوری نقاشی های کودکان و ساخت مستند تلویزیونی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی کودکان بشاگردی ، هم اکنون نمایشگاهی را با بیش از 100 اثر در زیرگذر فرهنگی مترو چهار راه ولیعصر تهران برپا کرده اند.

محمد ابویی  افزود: این نمایشگاه به همت خانه شهریاران جوان و معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو شهر تهران برگزار شده تا با کمک خیرین برخی آرزوهای کوچک کودکان بشاگردی برآورده شود و از طرف دیگر رنگ محرومیت هایی که هنوز در برخی نقاط محروم کشور به وضوح دیده می شوند را از این طریق به مردم و مسوولین نشان دهیم.

وی اظهار داشت: در راستای آگاهی بیشتر بازدید کنندگان از وضعیت کودکان محروم منطقه بشاگرد علاوه بر تفسیر نقاشی ها توسط تیم روانشناسی نقاشی کودکان،خانه شهریاران جوان اقدام به تفسیر ویژه ای از وضعیت کلی نقاشی ها و حالات روانشناختی و اجتماعی کودکان بشاگردی نموده که در محل نمایشگاه ارایه شده است.

ابویی گفت: امیدواریم تا با مشارکت های مادی و معنوی خیرین  بتوانیم مجموعه ای از  اقدامات فرهنگی و اجتماعی را بصورت جهادی برای مناطق محروم کشور و همین طور شهر تهران  با مشارکت خداپسندانه جوانان شهر انجام دهیم.

مدیر خانه شهریاران جوان شهرداری تهران تصریح کرد: ما معتقدیم که برای ریشه کن نمودن فقر و محرومیت ابتدا می بایستی الگوی زندگی ایرانی و اسلامی را ترویج نماییم و سپس با راهکارهای زیرساختی و عملیاتی اقدام به مشارکت در توسعه فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی در مناطق محروم نماییم.

معاون فرهنگی و اجتماعی مترو شهر تهران نیز درباره این نمایشگاه گفت: نمایشگاه نقاشی کودکان بشاگرد بعنوان یکی از برنامه های انسان دوستانه و خیرانه خانه شهریاران جوان ، معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو شهر تهران و تعاونی هنرمندان جوان بوده است که در کنار بازارچه خیریه آثار هنری ماه برکت برگزار می گردد.

محمدصائبی افزود : همچنین در راستای ترویج فرهنگ مهربانیو نیکوکاری در ماه مبارک رمضان و اشتغال زایی جوانان هنرمند کشور نمایشگاه بازارچه خیریه جشن رمضان با عنوان ماه برکت در زیر گذر فرهنگی چهار راه ولیعصر (عج) برگزارگردیده است و در این بازارچه که با همکاری خانه‏ شهریاران جوان شهرداری تهران برگزار شده بیش از 50 هنرمند کارآفرین به فعالیت وعرضه محصول می‏‌پردازند.

این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان در زیر گذر مترو چهارراه ولیعصر(عج) دایر بوده و شهروندان عزیز می توانند از ساعت  9 تا 21 از آن بازدید کنند..

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ذالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
دمشون گرم عجب برنامه باحالی
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار