حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یک حماسه است

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: مردم در روزی که شب آن احیا گرفته اند با همه خستگی ها اینگونه پرشور در راهپیمایی شرکت کرده اند و این نشان از پای بندی به پیمان با امام خود هستند.
کد خبر: ۶۱۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 08 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام المسلمین محمدحسن اختری ظهر امروز در مراسم سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ایلام اظهار داشت: حضور مردم در یک روز گرم در راهپیمایی روز قدس یک حماسه است.

وی گفت: مردم پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و حضور در روز قدس لبیک گفتن به امام راحل است.

حجت الاسلام اختری تصریح کرد: مردم در روزی که شب آن احیا گرفته اند با همه خستگی ها اینگونه پرشور در راهپیمایی شرکت کرده اند و این نشان از پای بندی به پیمان با امام خود هستند.

وی با اشاره به اینکه خروج کامل فلسطینی ها از این کشور و رفتن به سرزمینی دیگر وتصرف همه اراضی فلسطین توسط اسرائیل از جمله اهداف انتقال پایتخت اسرائیل و سفارت آمریکا به بیت المقدس است، گفت: رژیم آل سعود و امارات و چند کشور عربی در تحقق این هدف از اسرائیل حمایت می کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) بیان داشت: امروز رهبر معظم انقلاب پرچم مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را سرافراز نگاه داشته و مردم بصیر و زمان شناس نیز در خط ایشان حرکت می کنند.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس هر روز ابعاد و توسعه بیشتری به خود می گیرد و جنبش های جهانی موجب ترس و واهمه استکبار بین الملل شده است.

وی گفت: فلسطین به یک بحث جهانی و اسلامی تبدیل شده و اجازه داده نشده که این کشور به صهیونیست ها داده شود.

 

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار