راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم/ طنین شعار «مرگ بر اسرائیل»

راهپیمایی روز قدس همزمان با اقصی نقاط کشور با حضور هزار نفر از مردم روزه دار در تبریز و شهرستان های استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 08 June 2018

راهپیمایی پرشکوه و گسترده روز جهانی قدس با حضور مردم روزه دار ایران اسلامی همزمان ۹۰۰ شهر ایران اسلامی آغاز شد.

بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را در سراسر کشور پوشش خبری و رسانه‌ای خواهند داد که از این تعداد بیش از ۱۶۰ نفر از رسانه‌های خارجی از شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی و روزنامه‌ها و خبرگزاری های مختلف در این مراسم حضور دارند.

به گفته رئیس ستاد انتفاضه و قدس ، شعار مراسم امسال، «روز جهانی قدس»، «پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی-صهیونیستی» و «عزم ملت فلسطین برای بازگشت» انتخاب شده است.

شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال، همچون سال‌های گذشته، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و خائنین منطقه به ویژه مزدوران تکفیری و داعش و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس است.

هزاران نفر از مردم روزه دار تبریز با در دست داشتن پرچم های «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» با سیاست های رژیم اشغالگر قدس در منطقه مخالفت کردند و خواستار نابودی رژیم صهیونیستی شدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم/ طنین شعار «مرگ بر اسرائیل»
 

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری روز جهانی قدس قرائت شد و راهپیمایی کنندگان با فریادهای الله اکبر مفاد آن را تأیید کردند و پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را با سر دادن شعارهای "مرگ بر استکبار" و "مرگ بر اسراییل" به آتش کشیدند.

گفتنی است راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های مختلف استان نیز با حضور گسترده مردم این شهرستان‌ها برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار